هرگز در تبدیل اندیشه‌ها به محتوای شکلی از فرآیند نشر غافل نبوده‌ایم
کد خبر: 3902897
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
معاون پژوهشی جامعةالمصطفی العالمیه؛

هرگز در تبدیل اندیشه‌ها به محتوای شکلی از فرآیند نشر غافل نبوده‌ایم

معاون پژوهشی جامعةالمصطفی العالمیه گفت: در تبدیل اندیشه‌ها به محتوای شکلی، هیچ زمانی از فرآیند نشر، چاپ و توزیع غافل نبوده‌ایم و همواره از جدیدترین شیوه‌ها بهره برده‌ایم.

به گزارش ایکنا، حجت الاسلام و المسلمین مجید عبادی، معاون پژوهشی جامعةالمصطفی العالمیه در حاشیه بازدید رئیس المصطفی از مجموعه مرکز بین‌المللی ترجمه و نشر المصطفی اظهار کرد: انتشارات المصطفی برای گسترش همیاری با پژوهشگران المصطفی همیشه در آمادگی کامل بوده بطوریکه استفاده و فعال‌سازی ظرفیت بالقوه نیرو، مهم‌ترین رویکرد مرکز بین‌المللی ترجمه و نشر المصطفی به شمار می‌رود.

وی ضمن تأکید بر همکاری تنگاتنگ پژوهشگران و صاحب‌نظران در تولید آثار فاخر علمی، بر آمادگی هر چه بیشتر انتشارات المصطفی در زمینه چاپ و نشر این آثار تأکید کرد و افزود: در فرایند تولید آثار علمی و پژوهشی و تبدیل اندیشه به محتوا‌های شکلی، نباید از فرآیند نشر و ارائه آن غافل بود.

در ادامه نیز حجت الاسلام و المسلمین نوبخت، رئیس مرکز بین‌المللی ترجمه و نشر المصطفی در بخش دیگری از این بازدید ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مرکز، حفظ روحیه جهادی، فعال‌سازی ظرفیت‌های بالقوه و حمایت از آثار علمی طلاب و دانش پژوهان المصطفی را مورد توجه قرار داد و اذعان کرد: استفاده و فعال‌سازی ظرفیت بالقوه نیرو، مهم‌ترین رویکرد مرکز بین‌المللی ترجمه و نشر المصطفی به شمار می‌رود.

وی حرکت به سمت فروش دیجیتال کتاب‌ها و آثار علمی جامعةالمصطفی را از رویکرد‌های جدید مرکز بین‌المللی ترجمه و نشر المصطفی دانست و یادآور شد: این مرکز خود را همیار و همکار طلاب، دانش پژوهان و پژوهشگران می‌داند و با هدف کمک به عرضه آثار علمی این عزیزان، این مهم را با کمترین قیمت و به قیمت تمام‌شده محصول انجام می‌دهد.

حجت‌الاسلام نوبخت ضمن اشاره به راه‌اندازی فروش اینترنتی در این مرکز، تصریح کرد: به منظور راه‌اندازی و تقویت فرایند فروش اینترنتی محصولات همکاری گسترده‌ای را با ناشران همسو رقم زده‌ایم. همواره معرفی آثار و ظرفیت‌های مرکز بین‌المللی ترجمه و نشر المصطفی، بیش از پیش مورد استقبال قرار گرفته است.

رئیس مرکز بین‌المللی ترجمه و نشر المصطفی بر لزوم گسترش حمایت‌ها از این مرکز تأکید کرد: نیرو‌های مرکز بین‌المللی ترجمه و نشر المصطفی، از نیرو‌های تخصصی این حوزه هستند و انتظار می‌رود بیش از پیش به فعال‌سازی و بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها اهتمام داشته باشیم.

وی تصریح کرد: مرکز بین‌المللی ترجمه و نشر المصطفی آمادگی دارد صفحه‌آرایی، طراحی، چاپ و صحافی همه نشریات و منشورات واحد‌ها و نمایندگی‌های المصطفی را با نازل‌ترین قیمت انجام دهد.
انتهای پیام
captcha