مسابقه خطبه فدکیه حضرت زهرا(س) ویژه طلاب سراسر کشور برگزار می‌شود
کد خبر: 3908042
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
با حضور 15 هزار طلبه؛

مسابقه خطبه فدکیه حضرت زهرا(س) ویژه طلاب سراسر کشور برگزار می‌شود

به همت اداره قرآن و حدیث معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه و مشارکت نهاد‌های حوزوی مسابقه غیرحضوری خطبه فدکیه حضرت زهرا(س) با مشارکت بیش از ۱۵ طلبه و خانواده ایشان فردا به صورت همزمان و مجازی از ساعت ۸ تا ۱۳ برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن حسینی، مدیر اداره قرآن و حدیث معاونت تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه، در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: این مسابقه بعد از وقفه چندماهه به دلیل شیوع ویروس کرونا به امید خدا فردا شاهد برگزاری آنلاین و غیرحضوری این مسابقه بزرگ خواهیم بود.

استاد حوزه علمیه قم ضمن عذرخواهی از متسابقینی که به منظور شرکت در مسابقه حضوری ثبت‌نام کرده بودند، افزود: متأسفانه برخی از عزیزانی که به منظور شرکت در مسابقه ثبت‌نام کرده بودند و به دلیل شیوع ویروس کرونا شرایط برای برپایی حضوری مسابقه فراهم نبود و منجر به برگزاری مجازی مسابقه شد و این بزرگواران شرایط حضور را در مسابقه ندارند، کمال پوزش امتنان را دارم.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: در این مسابقه بیش از ۱۵ هزار نفر از طلاب حوزه‌های علمیه خواهران، برادران، جامعةالزهرا(س)، مرکز خدمات، جامعةالمصطفی(ص)، حوزه‌های علمیه خراسان، اصفهان به همراه خانواده‌هایشان حضور خواهند داشت و به رقابت می‌پردازند.

وی ضمن تشکر از پشتیبانی فنی و فناوری مرکز خدمات حوزه‌های علمیه گفت: بحمدلله با توجه به حمایت مراجع معظم تقلید تا پیش از این قرار بود از ۱۳۵ نفر از برگزیدگان تقدیر شود که با حمایت ایشان به ۲۷۰ نفر رسید.

مدیر اداره قرآن و حدیث حوزه‌های علمیه با اشاره به مشارکت مراکز و مؤسسات حوزوی افزود: به منظور برگزاری منسجم مسابقات در فصول و مناسبت‌های مختلف ستاد برگزاری مسابقات قرآن و حدیث نهاد‌های حوزوی با حمایت و پشتیبانی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه تشکیل شد که به فراخور زمان و مناسبت‌های پیش‌رو، مسابقات فرهنگی با مشارکت همه نهاد‌های حوزوی برگزار شود که امید است خطبه غدیریه را در آینده مسابقات داشته باشیم.

استاد حوزه علمیه قم اظهار کرد: بعد از برگزاری مسابقه، اختتامیه‌ای نیز خواهیم داشت و برندگان این مسابقه را اعلام و به هریک از آن‌ها جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

یادآور می‌شود، طلاب و خانواده‌های آنان جهت شرکت در مسابقه و یا آزمون به آدرس https://azmoon.csis.ir در ساعات اعلام شده مراجعه نمایند. علاقه‌مندان می‌توانند فایل متن خطبه فدکیه حضرت زهرا (س) را دانلود کنند.

انتهای پیام
captcha