عزاداری متفاوت «عاشورا و امروز ما»، امسال در کانون توحید
کد خبر: 3917680
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹

عزاداری متفاوت «عاشورا و امروز ما»، امسال در کانون توحید

مجموعه برنامه «عاشورا و امروز ما» همچون سنوات گذشته، امسال نیز با سخنرانی استادان مبرز حوزه و دانشگاه، از دوشنبه سوم تا چهارشنبه دوازدهم شهریور‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ برنامه «عاشورا و امروز ما» در چهارمین سال اجرا، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری فیزیکی و ظرفیت محدود، از چهارم تا سیزدهم محرم، هر شب از ساعت 21 تا 22:30 در کانون توحید برپاست و آقایان خسرو باقری، حمیدرضا شریعتمداری، مرتضی جوادی آملی، داوود فیرحی، غلامرضا ظریفیان، محمد سروش محلاتی، محمد پروازی، ناصر نقویان، محمدرضا زائری و علی سرلک در آن به ایراد سخن خواهند پرداخت.

این نشست‌ها به صورت زنده در اینستاگرام انجمن اندیشه و قلم(@andisheqalam)، اینستاگرام کانون توحید (@kanontohid) و صفحه آپارات بنیاد اندیشه و احسان توحید(bonyadetohid/live) پخش می‌شود و پاسخ به پرسش‌های حضار و مرثیه‌سرایی نیز در برنامه گنجانده شده است.

کانون توحید، انجمن اندیشه و قلم و بنیاد اندیشه و احسان توحید از عزادارانی که تمایل به حضور دارند، خواسته‌اند ضمن رعایت دستورات بهداشتی و استفاده از ماسک، امسال از همراه آوردن کودکان خودداری کرده و قبل از عزیمت از طریق سامانه tiwall.com/p/moharram99 از وجود ظرفیت در سالن اطمینان حاصل کنند.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان جهت حضور در این نشست‌ها از چهارم تا سیزدهم محرم، هر شب از ساعت 21 تا 22:30 به کانون توحید به نشانی میدان توحید، خیابان پرچم مراجعه کنند.

عزاداری متفاوت «عاشورا و امروز ما»، امسال در کانون توحید

انتهای پیام
captcha