تخصیص ۸۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار عمرانی به خراسان رضوی
کد خبر: 3955752
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵

تخصیص ۸۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار عمرانی به خراسان رضوی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون از ۱۴ هزار و ۴۳۹ میلیارد و ۴۷۵ میلیون ریال اعتبار عمرانی از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای سال جاری استان، تاکنون هشت هزار و ۲۷۰ میلیارد و ۳۷۶ میلیون ریال تخصیص یافته است.

تخصیص 8000 میلیارد ریال اعتبار عمرانی به خراسان رضویبه گزارش ایکنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سیدکمال الدین میرجعفریان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی، اظهار کرد: مجموع اعتبارات مصوب عمرانی امسال استان در بخش اسناد خزانه،  ۱۱ هزار و ۲۸۶ میلیارد و ۸۲۶ میلیون ریال و در بخش نقدی،  سه هزار و ۱۵۲ میلیارد و ۶۴۹ میلیون ریال تعریف شده است.

وی ادامه داد: از کل اعتبارات مصوب عمرانی امسال استان، سه هزار و ۵۶ میلیارد و ۱۶۵ میلیون ریال جذب دستگاه‌های اجرایی شده و پنج هزار و ۲۱۴ میلیارد و ۲۱۱ میلیون ریال مانده و هنوز جذب نشده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: اعتبارات عمرانی استان بین ۱۶۵ دستگاه اجرایی در قالب اسناد خزانه و نقدی توزیع و بخشی از آن جذب شده است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون از ۱۴ هزار و ۴۳۹ میلیارد و ۴۷۵ میلیون ریال اعتبار عمرانی از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای سال جاری استان، تاکنون هشت هزار و ۲۷۰ میلیارد و ۳۷۶ میلیون ریال تخصیص یافته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: منابع را باید به موقع مدیریت کنیم، زیرا هر مدتی که از جذب نکردن اعتبارات بگذرد به نوعی خسارت است. اگر منابع دستگاه‌ها  به موقع جذب نشود جابه‌جایی تخصیص و کسر اعتبار انجام می دهیم.

میرجعفریان ادامه داد: طرح و پروژه‌های دستگاه‌ها باید بررسی شوند و اگر اقدامی صورت نگرفته نباید اعتبارات آنها معطل بماند. پرداخت حقوق و مزایا در جای خود باقی است، اما آنچه مربوط به طرح‌ها است در صورت انجام نشدن، اقدام لازم در خصوص جابه‌جایی و کسر  اعتبارات انجام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha