اماکن دولتی و مدارس قم در نوروز ۱۴۰۰ پذیرش مسافر ندارند
کد خبر: 3957835
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
استاندار قم:

اماکن دولتی و مدارس قم در نوروز ۱۴۰۰ پذیرش مسافر ندارند

استاندار قم گفت: مدارس و اداره‌های دولتی قم در ایام نوروز ۱۴۰۰ پذیرش مسافر ندارند و نظارت‌ها بر اعمال قانون ممنوعیت تردد خودروها از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد نیز بیش از گذشته افزایش پیدا می‌کند.

عدم پذیرش مسافر در مدارس و اماکن دولتی استان قم در ایام نوروز ۱۴۰۰به گزارش ایکنا از قم، بهرام سرمست، استاندار قم، 16 اسفندماه در پایان جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا که به‌صورت ویدئو‌کنفرانس در آن شرکت کرده بود در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در این جلسه در مورد سفرهای نوروزی بحث و بررسی شد و بر اساس مصوبه‌ای که به تصویب رسید سفر به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه برای شهرها و استان‌هایی مانند قم که مقصد سفر و مسافرپذیر هستند نیز قرار شد محدودیت‌هایی اعلام، و نظارت‌ها تشدید شود، ادامه داد: در عین حال اماکن دولتی و مدارس نیز پذیرش برای میهمانان ندارند.

وی با بیان اینکه در خوزستان موضوع شیوع بیماری و جهش ویروس از نوع انگلیسی تشدید شده و وضعیت قرمز است، تصریح کرد: برای درگیر نشدن سایر استان‌ها با این بیماری، نظارت‌ها بر اعمال پروتکل‌ها در همه کشور تشدید می‌شود.

استاندار قم همچنین یادآور شد: نظارت‌ها بر اعمال قانون ممنوعیت تردد خودروها از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد نیز بیش از گذشته افزایش پیدا می‌کند تا از دورهمی‌ها کاسته شود.

سرمست در پایان گفت: مردم برای اینکه ایام عید را به سلامت پشت سربگذارند و گرفتار موج چهارم کرونا نشویم بیشترین همکاری و مساعدت را با مسئولان داشته باشند.

انتهای پیام
captcha