توزیع گوشت نذری بین نیازمندان تایباد
کد خبر: 3963759
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳

توزیع گوشت نذری بین نیازمندان تایباد

مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان تایباد گفت: همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان به همت خیرین برنامه «از سمت خدا» میزان یک تُن و 212 کیلوگرم گوشت گوسفند منجمد بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

توزیع بیش از یک تُن گوشت نذری بین نیازمندان تایبادصادق دادمحمدی، مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان تایباد، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، اظهار کرد: محموله‌ای که روز گذشته، به تایباد وارد شد، حاوی یک تُن و 212 کیلوگرم گوشت گوسفند منجمد بود که در مسجد امام حسن عسگری(ع) شهر تایباد تخلیه و با حضور معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری و جمعی از مسوولین شهرستان بین نیازمندان توزیع شد.

وی ارزش گوشت‌های توزیع شده را یک میلیارد و  ۵۱۵ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این میزان گوشت منجمد در قالب 808 بسته‌ بهداشتی به وزن 1.5 کیلوگرم بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

دادمحمدی افزود: خانواده‌های محروم و واجد شرایط از طریق روحانیون مساجد شهری و روستایی این شهرستان شناسایی و پس از تحویل به دفتر کانون خدمت رضوی در سامانه موسسه"«حضرت خدیجه (س)» وابسته به برنامه «از سمت خدا» ثبت شدند.

مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان تایباد بیان کرد: همچنین خادمیاران رضوی علاوه بر این محموله تعداد 250 بسته‌غذایی شامل برنج، گوشت گوسفندی منجمد و روغن به ارزش سه ميليون ريال را با مشارکت قرارگاه شهیدقاجاریان، کانون زمینه‌سازان ظهور و خیرین شهرین شهرستان تایباد بین خانواده‌های نیازمند توزیع کرد.

انتهای پیام
captcha