اشتغال 20نفر از متقاضیان مشاغل خانگی در قم
کد خبر: 3965218
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱
در فاز سوم طرح ملی توسعه مشاغل خانگی انجام شد؛

اشتغال 20نفر از متقاضیان مشاغل خانگی در قم

مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان قم گفت: در راستای اجرای فاز سوم طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در قم تعداد 20 نفر از متقاضیان مشاغل خانگی مشغول به فعالیت شدند.

اشتغال 20نفر از متقاضیان مشاغل خانگی در قمیاسر شریفی، مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان قم  در گفت‌وگو با ایکنا از قم، اظهارکرد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی پیرو تفاهم‌نامه وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی به عنوان کارفرما و جهاددانشگاهی به عنوان نهاد تسهیل‌گر و توسعه‌ای در کشور و به تناسب آن در استان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به وجود رشته‌های متنوع در حوزه مشاغل خانگی ادامه داد: در راستای اجرای فاز سوم  طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در قم پیرو مذاکرات انجام شده و تفاهم صورت گرفته با پیشران این طرح تعداد 20 نفر از متقاضیان مشاغل خانگی مشغول به فعالیت شدند.

شریفی بیان کرد: آموزش رویه‌دوزی این صندل و نیز برش‌های ویژه رویه صندل توسط پیشران طرح انجام شده است و نیز تجهیزات مورد نیاز متقاضیان با هماهنگی انجام شده با پیشران توسط ایشان تأمین می‌شود.

شریفی در پایان گفت: تا کنون 158 نفر از متقاضیان ثبت‌نامی در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان قم به بازار متصل شده‌اند و نیز مذاکرات باسایر پیشران‌ها جهت اتصال متقاضیان دیگر به بازار ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha