«چشمهایم در اورشلیم» منتشر شد
کد خبر: 3970635
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۷
از سوی دفتر نشر معارف؛

«چشمهایم در اورشلیم» منتشر شد

کتاب «چشمهایم در اورشلیم» به قلم مریم مقانی از سوی دفتر نشر معارف منتشر شد.

به گزارش ایکنا، کتاب رمان «چشم‌هایم در اورشلیم» که به قلم سلیس و روان مریم مقانی نوشته شده است، با یک قرار ملاقات در آوریل ۲۰۳۵ در پاریس آغاز می‌شود. این قرار بین سفیر اسرائیل در فرانسه با تاجر یهودی سرشناسی به نام آدریل عوادیا اتفاق می‌افتد. موشه شالو قصد دارد تاجر یهودی را در جریان نقشه نابودی مسجدالاقصی به وسیله ماهواره نظامی در جشن سال نو یهودیان قرار دهد.

سفیر نمی‌داند آدریل عوادیا، همان بنجامین راحیل افسانه‌ای و فرمانده بخش سایبری جنبش آزادی بخش قدس است. مردی که بیست سال است از سوی مهمترین سرویس‌های امنیتی جهان تحت تعقیب قرار دارد و آن‌ها را به ستوه آورده است. او شخصاً برای نابودی این عملیات وارد فلسطین می‌شود.

بنجامین راحیل با اطلاعات ذی‌ قیمتی که از موشه شالو به دست آورده، تصمیم می‌‌گیرد شخصاً برای خنثی کردن نقشه صهیونیست‌‌ها به فلسطین برود. اما دستور فرمانده مقر اطلاعات و‌ عملیات برای همراه کردن سارا اسلاتر، مأمور سابق سازمان جاسوسی ایالات شرقی آمریکا با او، بنجامین راحیل را با چالش جدی‌‌ای روبه‌‌رو می‌‌کند. قبول این دستور برای بنجامین سخت است؛ چرا که رابطه‌ عاطفی قدیمی و عمیقی بین او و سارا وجود دارد و بنجامین نمی‌‌خواهد سارا را به خطر بیندازد.

این کتاب در ۳۰۰ صفحه و با قیمت ۵۵ هزار تومان به همت دفتر نشر معارف به چاپ رسیده است. علاقه‌مندان جهت خرید نسخه فیزیکی کتاب می توانند از طریق لینک https://patogh.mobi/book/ اقدام نمایند.

انتهای پیام
captcha