پیکر علامه محمدرضا حکیمی در حرم رضوی آرام گرفت
کد خبر: 3992750
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳

پیکر علامه محمدرضا حکیمی در حرم رضوی آرام گرفت

مراسم تشییع و تدفین پیکر علامه محمدرضا حکیمی صبح امروز دوم شهریورماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

پیکر علامه محمدرضا حکیمی در حرم رضوی آرام گرفتبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، مراسم تشییع و تدفین پیکر علامه محمدرضا حکیمی، امروز دوم شهریورماه با حضور جمعی از شخصیت‌ها و مسئولان استانی، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به‌صورت محدود در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به دلیل محدودیت‌های کرونایی، این مراسم با حضور برخی از مسئولان همچون آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی، نماینده ولی‌فقیه، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی و محمدرضا هاشمی، فرماندار مشهد، از بست نواب صفوی آغاز شد و تا صحن کوثر ادامه داشت که پس از اقامه نماز توسط آیت‌الله سیدان، پیکر علامه حکیمی در کنار مدفن برادر مرحومش، حجت‌الاسلام علی حکیمی در رواق دارالحجه  به خاک سپرده شد.


بیشتر بخوانید:


استاد محمدرضا حکیمی به علت ابتلا به کرونا و ضعف جسمانی ناشی از بیماری چندین بار طی ماه‌های اخیر در بیمارستان بستری و تحت درمان قرار گرفت، اما پس از بهبود وضعیت و با نظر پزشکان از بیمارستان ترخیص و روند درمان در منزل پیگیری می‌شد تا اینکه در ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه شامگاه ۳۱ مردادماه، دار فانی را وداع گفت.

گزارش تصویری مراسم تشییع علامه حکیمی

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۲:۲۶
0
0
علامه بعد از زدن دوز دوم واکسن جان خود را از دست داد و این چه واکسنی هست که با رفتن دولت روحانی قربانی میگیرد
captcha