واحد سیار روستایی کانون پرورش فکری قم مهمان کودکان کهک شد
کد خبر: 4004164
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۳
همزمان با هفته ملی کودک؛

واحد سیار روستایی کانون پرورش فکری قم مهمان کودکان کهک شد

واحد سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم همزمان با هفته ملی کودک به شهرستان کهک سفر کرد و ساعات شادی را برای کودکان این شهرستان رقم زد.

به گزارش ایکنا از قم،  به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، در ادامه برنامه‌های هفته ملی کودک، واحد سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم عصر 19 مهرماه با حضور سیدامیر طباطبایی، دبیر هفته ملی کودک در استان قم و جمعی از مربیان کانون مهمان کودکان شهرستان کهک شدند.

مربیان کانون با برپایی ایستگاه نقاشی، برگزاری مسابقه، قصه‌گویی، اهدای کتاب، آموزش ساخت کاردستی گل لاله به روش اوریگامی و اجرای سرودهای کودکانه تلاش کردند تا شادی هفته ملی کودک را با کودکان کهک تقسیم کنند و پیام‌آور «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» باشند.

اجرای برنامه‌های فرهنگی از سوی مربیان کانون با استقبال بیش از 200 کودک کهکی و روستاهای این شهرستان همراه بود و جمعی از اهالی این شهرستان با تهیه طوماری خواستار ایجاد مرکز ثابت کانون در این شهرستان شدند.

یادآور می‌شود، برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم همزمان با هفته ملی کودک از 16 تا 22 مهرماه با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» در سطح شهر قم، روستاهای استان، مراکز کانون و فضای مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha