مشهد باید جهان‌شهر برکت و کرامت معرفی شود
کد خبر: 4015673
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تأکید کرد:

مشهد باید جهان‌شهر برکت و کرامت معرفی شود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مشهد با پیروی از سیره رضوی و با بهره‌مندی از ظرفیت‌های فرهنگی مشغول خدمت‌رسانی به زائران است اما باید بین حوزه ارزش، تفکر و اندیشه پیوند عظیمی حاصل شود تا مشهد را به‌عنوان جهان‌شهر برکت و کرامت بیشتر بشناسانیم.

حسین مظفر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظامبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حسین مظفر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در جلسه تبیین جهان شهر برکت و کرامت که به میزبانی معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی و اندیشکده مدیریت شهری و با حضور کارشناسان فعال در حوزه‌های مختلف مشهد برگزار شد، اظهار کرد: الگوسازی در پایتخت معنوی ایران درسه حوزه ساختارهای شهری، فرهنگ و ارزش‌های حاکم در مشهد و روابط بین انسان‌ها جزو مهمترین ارکان برای تحقق این شعار است.

وی اضافه کرد: برهمین اساس تمامی ارگان‌ها باید برای بهتر شدن و الگو شدن هرچه بیشتر مشهد در رسیدن به همه آرمان‌ها و چشم‌اندازها تلاش کنند.

عضو تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: با توجه به وجود بارگاه نورانی امام مهربانی‌ها در این کلان شهر زیارتی، لازم است تمدن‌سازی، ارزیابی و برنامه‌ریزی برای دست‌یابی به ارزش‌ها در چشم انداز ۱۴۰۴ و همچنین برگزاری نشست‌ها و امنیت و آرامش از برنامه‌های اصلی باشد.

مظفر ادامه داد: همه باید میان آرمان‌ها و ارزش‌های کلان این شهر، پیوندی حاصل کنیم تا بتوانیم تعارض‌ها را حل کرده و مشهد را به الگویی با نظام درست، دارای استراتژی جامع تبدیل کنیم.

وی افزود: هرچند مشهد با پیروی از الگوی سیره رضوی و با بهره مندی از ظرفیت‌های فرهنگی مشغول خدمت‌رسانی به زائران است اما بازهم باید بین حوزه ارزش، تفکر و اندیشه پیوند عظیمی حاصل شود تا مشهد را با عنوان جهان شهر برکت وکرامت بیشتر بشناسانیم.

انتهای پیام
captcha