پیش شماره نهم خبرنامه الکترونیک مطالعات قرآنی منتشر شد
کد خبر: 4017452
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
محمدعلی رضایی اصفهانی خبر داد:

پیش شماره نهم خبرنامه الکترونیک مطالعات قرآنی منتشر شد

پیش شماره نهم خبرنامه الکترونیک مطالعات قرآنی ویژه مهر و آبان ۱۴۰۰ از سوی مجتمع آموزش عالی امام خمینی وابسته به جامعة المصطفی(ص) منتشر شد.

محمدعلی رضایی اصفهانی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدعلی رضایی اصفهانی، عضو هیئت تحریریه خبرنامه الکترونیک مطالعات قرآنی در گفت‌وگو با ایکنا گفت: در این شماره در بخش مراکز استشراق بین‌المللی، دپارتمان مطالعات عربی و اسلامی دانشگاه جورج تاون معرفی شده است.

رضایی اصفهانی بیان کرد: گزارش افتتاح دانشگاه بین‌المللی اندونزی، معرفی یک مدرسه قرآنی، آشنایی با مدرسه عالی علوم حدیث، اخبار مراکز دانشگاهی و حوزوی داخلی از دیگر مطالب این مجله الکترونیکی خبری با موضوع قرآنی حدیثی است.

وی افزود: معرفی آثار قرآنی حدیثی بین‌المللی، معرفی تازه‌های نشر در حوزه دین‌پژوهی به زبان انگلیسی و اخبار رویدادهای علمی پژوهشی آینده از دیگر موضوعاتی است که در این پیش شماره به آن پرداخته شده است. 

عضو هیئت تحریریه خبرنامه الکترونیکی قرآن و حدیث با بیان اینکه علاقه‌مندان برای ارتباط با این مجله الکترونیک می‌توانند اخبار خود را به پیام‌رسان ایتا و سروش و واتساپ به شماره ۰۹۳۸۳۲۶۱۲۳۶ ارسال کنند، گفت: این مجله می‌تواند همه اخبار داخل ‌و خارج از کشور در مورد قرآن را اعم از اخبار نسخه‌ها و پایان‌نامه‌های دفاع شده و طرح‌های پژوهشی در حال اجرا یا تمام شده و نیز کتاب‌ها و مجلات منتشره و نشست‌ها و همایش‌های قرآنی و حتی اخبار وفات شخصیت‌های قرآنی جهان و نیز مراکز استشراقی قرآنی و جوایز قرآنی منتشر کند.

انتهای پیام
captcha