گرامیداشت مقام مادر در ویژه‌برنامه «عطر زندگی در شهر زندگی»
کد خبر: 4030447
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴

گرامیداشت مقام مادر در ویژه‌برنامه «عطر زندگی در شهر زندگی»

برنامه «عطر زندگی در شهر زندگی» به‌مناسبت میلاد حضرت فاطمه(س)، روز زن و روز مادر در باغ‌های بانوان شهر اصفهان برگزار می‌شود.

مقام مادر

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، احسان بعیدی، معاون ورزشی تفریحی این سازمان از برگزاری رویداد «عطر زندگی در شهر زندگی» ویژه بانوان اصفهانی خبر داد.

وی افزود: با توجه به اینکه مادر عطر زندگی و الهام‌بخش حیات همه ماست، در همین راستا با هدف گرامیداشت مقام مادر، ویژه‌برنامه‌ای مفرح و شاد برای بانوان شهر اصفهان برنامه‌ریزی شده است.

معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان ادامه داد: رویداد «عطر زندگی در شهر زندگی» به همت اداره تفریحی معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و به‌مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن در باغ‌های بانوان شهر اصفهان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری رویداد عطر زندگی، ایجاد فضایی مفرح و شاد برای بانوان است، گفت: این رویداد در سه باغ بانوان شامل ناژوان، پردیس و طلوع برنامه‌ریزی شده است و بانوان اصفهانی با گرد هم آمدن روزی پرنشاط را می‌گذرانند.

بعیدی بیان کرد: در این رویداد، برنامه‌های متنوعی شامل مسابقه، ایستگاه بازی و اجرای رویدادهای تفریحی در نظر گرفته شده است که امیدواریم مادران اصفهانی به‌عنوان مهمانان ویژه این برنامه، روز خوبی را در کنار یکدیگر سپری کنند.

یادآور می‌شود، برنامه «عطر زندگی در شهر زندگی»، فردا، سوم بهمن‌ماه از ساعت 10 در باغ ناژوان و ساعت 15 در باغ پردیس و همچنین در روز هفتم بهمن‌ماه از ساعت 9 در باغ طلوع برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha