نشست «نقش فضای رسانه‌ای جدید در ایجاد تهدید برای انقلاب اسلامی» برگزار می‌شود
کد خبر: 4034682
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۸

نشست «نقش فضای رسانه‌ای جدید در ایجاد تهدید برای انقلاب اسلامی» برگزار می‌شود

به همت خبرگزاری ایکنا شعبه قم ، نشست «نقش فضای رسانه‌ای جدید در ایجاد تهدید برای انقلاب اسلامی» سه شنبه 19 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

نشست «نقش فضای رسانه‌ای جدید در ایجاد تهدید برای انقلاب اسلامی» برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از قم، کارکرد رسانه‌ها به قدری مهم و آسیب‌های آن به قدری جدی هستند که عموم رهبران نهضت‌ها و نظام‌ها را به توصیه و تأکیدهای پی در پی وادار می‌سازد. اگر در جایی شنیده باشیم که امام خمینی(ره) فرموده‌اند: «از دانشگاه همه امور اصلاح می‌شود» و در جای دیگر دریافته باشیم که رسانه‌ها، دانشگاهی بزرگ و سراسری هستند، نتیجه‌ای قاطع به دست می‌آوریم که از رسانه‌های یک کشور است که امور آن اصلاح می‌شود. در رسانه‌ها، تهدیدها و فرصت‌ها بسیار قدرتمند هستند؛ زیرا ذات رسانه پدیده‌ای پرقدرت از لحاظ سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است.

در همین راستا خبرگزاری ایکنا نشستی با عنوان «نقش فضای رسانه‌ای جدید در ایجاد تهدید برای انقلاب اسلامی» با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین احمد اولیایی، دکترای فرهنگ و ارتباطات و استاد دانشگاه برگزار می‌کند.

این نشست در روز سه شنبه 19 بهمن ماه، ساعت 13 از سامانه امجد پخش می‌شود.

یادآور می‌شود، علاقمندان می‌توانند به نشانی http://amjad.gde.ir/qm/ مراجعه و با وارد کردن رمز عبور 123456 در این نشست شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha