برگزاری«طرح ختم قرآن کریم» به نیت تعجیل در ظهور حضرت مهدی(عج)
کد خبر: 4041612
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷

برگزاری«طرح ختم قرآن کریم» به نیت تعجیل در ظهور حضرت مهدی(عج)

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه تبادکان مشهد از برگزاری طرح «ختم قرآن کریم» به نیت تعجیل در ظهور حضرت ولی عصر(عج) در ماه مبارک شعبان، خبر داد.

طرح ختم قرآن کریمداریوش رستم‌زاده، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه تبادکان، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، با اعلام این خبر اظهار کرد: تعدادی بالغ بر 1700 نفر از فرهنگیان، دانش‌آموزان و اولیای سراسر استان در این برنامه قرآنی شرکت کردند و در مجموع قرائت 33 هزار و 835 صفحه که است با معادل 56 دوره کامل ختم کلام‌ا... مجید را به عهده گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال صورت گرفته از طرح ختم کلام‌ا... مجید، این فعالیت در ماه مبارک شعبان و در قالب پویش کشوری آیه‌های انتظار با مشارکت فرهنگیان، دانش‌آموزان و اولیای سراسر کشور در حال اجرا است که امیدواریم این اقدام هرچند ناچز، گامی در جهت زمینه‌سازی برای ظهور حضرت مهدی(عج) باشد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه تبادکان مشهد عنوان کرد: گفتنی است که پویش آیه‌های انتظار به میزبانی دبیرخانه استانی طرح مهدی یاوران اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی مستقر در اداره آموزش و پرورش منطقه تبادکان و با مشارکت دبیرخانه کشوری انتظار و مهدویت وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

رستم‌زاده اظهار کرد: بنابراین متقاضیان و علاقه‌مندان برای شرکت در این طرح می‌توانند با مراجعه به کانال انتظار و مهدویت در پیام رسان شاد به آدرس entezarvamahdaviatmedu @ در این فعالیت قرآنی سهیم باشند.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Mhrbn
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۹ - ۱۰:۳۴
0
0
عالی
چجوری میتونم منم عضو بشم
captcha