تنها مرکز واکسیناسیون کرونا در ساعات غیراداری در قم اعلام شد
کد خبر: 4062326
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴

تنها مرکز واکسیناسیون کرونا در ساعات غیراداری در قم اعلام شد

رئیس مرکز بهداشت استان قم گفت: با پایان فعالیت مرکز واکسیناسیون واقع در حرم مطهر، تنها مرکز واکسیناسیون در ساعات غیراداری، مرکز واکسیناسیون شماره یک واقع در میدان روح‌الله شهر قم است.

سیامک محبی، رییس مرکز بهداشت استان قمبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی مرکز بهداشت استان قم، سیامک محبی، رئیس مرکز بهداشت استان قم با تأکید بر اهمیت ادامه روند واکسیناسیون در کنترل کرونا، اظهار کرد: کلیه مراکز و پایگاه‌های سلامت و خانه‌های بهداشت در سطح شهر و روستا در ساعات اداری در خدمت همشهریان گرامی هستند.

وی ادامه داد: تنها مرکز واکسیناسیون در ساعات غیراداری مرکز شماره یک واقع در خیابان معلم، جنب میدان روح‌الله است که از ساعت 8 تا 20 در خدمت همشهریان عزیز است.
 
رئیس مرکز بهداشت استان قم با اشاره به کاهش موارد مرگ و میر ناشی کرونا در روزهای اخیر در کشور و نقش واکسیناسیون همگانی در این خصوص، گفت: تزریق دُز چهارم ویژه افراد بالای ۷۰ سال، کادر بهداشت و درمان، افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای و بیماران دارای نقص سیستم ایمنی (هموفیلی، تالاسمی، پیوند عضو، اچ.آی.وی. مثبت، ام.اس، سرطان، دیالیزی و مصرف‌کنندگان داروهای تضعیف‌کننده ایمنی) انجام می‌شود و از تمام افراد مشمول واکسیناسیون دُز چهارم دعوت می‌کنیم تا در اسرع وقت به نزدیک‌ترین مرکز یا پایگاه سلامت مراجعه و نسبت به تزریق دُز چهارم اقدام کنند.
انتهای پیام
captcha