آمار 18 درصدی استفاده از ماسک در قم
کد خبر: 4072718
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸

آمار 18 درصدی استفاده از ماسک در قم

رئیس مرکز بهداشت قم بیان کرد: میزان استفاده از ماسک در قم به مراتب پایین‌تر از میزان قابل قبول است و در هفته‌های گذشته ۱۸ درصد جمعیت استان از ماسک استفاده کردند.

آمار 18 درصدی استفاده از ماسک در قمبه گزارش ایکنا از قم، سیامک محبی، رئیس مرکز بهداشت قم، امروز، یکم مردادماه در گفت‌وگو با خبرنگاران، بیان کرد: میزان استفاده از ماسک در قم به مراتب پایین‌تر از میزان قابل قبول است و در هفته‌های گذشته ۱۸ درصد جمعیت استان از ماسک استفاده کردند.

وی با بیان اینکه ماسک یکی از راهکارهای آسان، ارزان و بدون عوارض خاص است که می‌تواند مانع شیوع ویروس کرونا شود، افزود: در حال حاضر که وضعیت قم به رنگ نارنجی کرونا درآمده است، به همه شهروندان توصیه می‌کنیم برای پیشگیری از ابتلا به‌ویژه در محیط‌های سربسته و مکان‌هایی که تهویه مناسب ندارد، از ماسک استفاده کنند.

رئیس مرکز بهداشت قم با بیان اینکه هیچ کمبودی در عرضه ماسک وجود ندارد، ادامه داد: استفاده از ماسک به‌ویژه در افرادی که بیماری زمینه‌ای دارند مورد تأکید است تا موج جدید ویروس کرونا را با کمترین آسیب پشت سربگذاریم.

محبی بیان کرد: در روزهای آینده مناسبت‌های مختلفی از جمله بازگشت حجاج و ماه محرم را در پیش رو داریم و اجتماعات و مناسبت‌های بسیاری برگزار می‌شود؛ از شهروندان درخواست داریم در رفت‌وآمدها از ماسک استفاده کنند و تهویه فضایی که قرار دارند را بررسی کنند.

انتهای پیام
captcha