مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف مشهد آغار می‌شود
کد خبر: 4078304
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸
۲۶ مرداد

مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف مشهد آغار می‌شود

مسئول امور قرآنی بانوان اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی از برگزاری آغاز مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف مشهد از ۲۶ مردادماه خبر داد.

قرآن کریمزبیده بیگلری، مسئول امور قرآنی بانوان اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی در خصوص روند چهل‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف خراسان رضوی در مرحله شهرستانی بیان کرد: رقابت متسابقین سراسر استان در مرحله شهرستانی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امورخیریه خراسان رضوی از ۲۴ تیرماه آغاز شد و تا ۲۰ مردادماه ادامه یافت که طی این مدت همه شهرستان‌های استان به جز مشهد در قالب ویدئو کنفرانس مسابقات را برگزار کردند.

وی افزود: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات با حضور 210 متسابق مشهدی به تفکیک 150 آقا و 60 بانو طی روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه مصادف با 26 ، 27 و 28 مردادماه در مشهد برگزار می‌شود.

بیگلری ادامه داد: این دوره از مسابقات در بخش آقایان در محل امام‌زاده سیدمحمد(ع) مشهد با حضور پنج داور برجسته؛ آقایان هاشم روغنی، جواد پناهی، مهدی حسنی، هروی و سیدجواد سادات فاطمی اجرا خواهد شد.

مسئول امور قرآنی بانوان اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی تصریح کرد: در بخش بانوان نیز این دوره از مسابقات در محل موقوفه شیر محمد حکاک واقع در عبادی 18 برگزار می‌شود.

وی ابراز کرد: داوری این دوره از مسابقات در بخش بانوان توسط داوران برجسته خانم‌ها زهرا افخمی، مریم خطیب، ملیحه اسحاق‌نژاد، لیلا بایست و طاهره حسینی‌فرد انجام خواهد شد.

بیگلری بیان کرد: چهل‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف خراسان رضوی در مرحله شهرستانی، در رشته‌های حفظ پنج جز، حفظ 10، 20 و حفظ کل، قرائت ترتیل و تحقیق برگزار و متسابقین برای راهیابی به مرحله استانی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام
captcha