اهدای 150 عنوان کتاب با موضوع محیط زیست به کتابخانه‌های عمومی قم
کد خبر: 4083560
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴

اهدای 150 عنوان کتاب با موضوع محیط زیست به کتابخانه‌های عمومی قم

اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان قم با هدف فرهنگ‌سازی و ترویج حفظ محیط زیست، 150 عنوان کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان اهدا کرد.

مهدی توکلیان،، سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم و رضا موسوی مشکینی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قم، در دیدار مهدی توکلیان، سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قم و رضا موسوی مشکینی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان، 150 عنوان کتاب با موضوع محیط زیست به کتابخانه‌های عمومی استان قم اهدا شد.

کتاب‌های سرگذشت داستانی محیط زیست، راهنمای عملی بازیافت، تغییرات اقلیمی و پناه، با هدف آموزش، فرهنگ‌سازی و ترویج حفظ محیط زیست در استان به کتابخانه‌های عمومی اهدا شد.

در جریان این دیدار رضا موسوی‌مشکینی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: سازمان حفاظت از محیط زیست در 50 سال گذشته و به‌صورت مستقل به حفاظت، نظارت و پایش محیط زیست طبیعی و انسانی می‌پردازد.

وی ادامه داد: آموزش و فرهنگ‌سازی، یکی از مهم‌ترین ابزارهای ما در حوزه حفظ محیط زیست است و افزایش آگاهی و دانش عموم مردم می‌تواند گام بلندی در حفظ محیط زیست باشد.

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قم در این دیدار با تأکید بر اهمیت جایگاه محیط زیست در کشور گفت: مسئله محیط زیست یک موضوع مهم و حیاطی است و کتابخانه‌های عمومی به‌عنوان پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی می‌تواند با ارائه آموزش و فرهنگ‌سازی به افزایش آگاهی عمومی کمک کند.

يادآور می‌شود، در این دیدار مقرر شد تا به‌زودی تفاهم‌نامه عملیاتی بین اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قم و اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان در جهت گسترش همکاری‌های مشترک آموزشی انجام شود.

انتهای پیام
captcha