دشمن از روی استیصال اماکن مذهبی را هدف قرار می‌دهد
کد خبر: 4095098
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۷
سیدمهدی خاموشی:

دشمن از روی استیصال اماکن مذهبی را هدف قرار می‌دهد

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی حادثه تروریستی در حرم حضرت احمد بن‌موسی(ع) را محکوم کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام سیدمهدی خاموشی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی حادثه تروریستی در حرم حضرت احمد بن‌موسی(ع) را محکوم کرد.

در متن این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللَّهَ اشْتَرَى مِنَ الْمُؤْمِنِينَ أَنْفُسَهُمْ وَأَمْوَالَهُمْ بِأَنَّ لَهُمُ الْجَنَّةَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ فَيَقْتُلُونَ وَيُقْتَلُونَ...

اماکن مذهبی و بقاع متبرکه همواره ملجأ و پناهگاه مردم مؤمن و شریف ایران اسلامی بوده است. مردم کشور ما از برکت وجود بیش از هشت هزار امامزاده به عنوان کانون‌های ابراز ارادت به ساحت مقدس خاندان عصمت و طهارت(ع) همواره رشد معنوی یافته و فرهنگ دینی خود را اعتلا بخشیده‌اند.

هنوز مدتی زیادی از حمله وحشیانه به سه تن از طلاب در حرم رضوی در مشهد مقدس نگذشته که کشتار بی‌رحمانه زوار بی‌دفاع و مظلوم حضرت احمد بن‌موسی(ع) ازسوی جیره‌خواران و اجیرشدگان نظام سلطه اتفاق می‌افتد.

امروز دشمنان انقلاب و اسلام از روی ترس و استیصال اماکن مذهبی را هدف قرار می‌دهند ولی نمی‌دانند که این عشق خالص و پاک به اهل بیت(ع) با پوست و خون این مردم عجین شده و با این جنایت‌های کور کورانه و گنگ و این خنجر از پشت زدن‌های ناجوانمردانه نه تنها زداییده نمی‌شود بلکه بر شدت و حدت آن افزوده خواهد شد.

اینجانب ضمن تسلیت به بازماندگان شهدای مظلوم این حادثه تروریسی چنین جنایات وحشیانه در اماکن مذهبی را به شدت محکوم می‌کنم و اطمینان دارم که روز به روز وسعت امواج دریای حب اهل بیت(ع) در ایران اسلامی بیشتر خواهد شد».

انتهای پیام
captcha