بررسی «خانواده و خط قرمزهای رسانه‌ای»
کد خبر: 4096518
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴

بررسی «خانواده و خط قرمزهای رسانه‌ای»

جدیدترین اجرا از برنامه «با هم یاد بگیریم» به همت فرهنگسرای رسانه با محور «خانواده و خط قرمزهای رسانه‌ای» برگزار می‌شود.

اجرای برنامه «خانواده و خط قرمزهای رسانه‌ای»

به گزارش ایکنا، فرهنگسرای رسانه جدیدترین شماره از ویژه برنامه «با هم یاد بگیریم» را با موضوع «خانواده و خط قرمزهای رسانه‌ای» در یک مدرسه و همراه با دانش‌آموزان اجرا می‌کند.

«با هم یاد بگیریم» برند تولیدات رسانه‌ای در فرهنگسرای رسانه است که تاکنون تولیدات متنوعی را با موضوعات مختلف داشته است. جدیدترین تولید رسانه‌ای این فرهنگسرا با موضوع «خانواده و خط قرمزهای رسانه‌ای» است که در گفت‌وگو با دانش‌آموزان دبیرستان دوره دوم میلاد طه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

خانواده همواره یکی از مهم‌ترین مفاهیم و موضوعات در بین ایرانیان بوده است. رسانه‌ها باید براساس توجه به همین موضوع دست به تولید پیام‌های رسانه‌ای زده و آموزه‌های مثبتی را در جامعه نشر بدهند.

خانواده و خط قرمزهای رسانه‌ای تلاش رسانه‌ای برای آگاه‌سازی مخاطبان و فرستنده‌ها از این موضوع بوده و سعی دارد پیام‌های رسانه‌ای درست و دقیقی را در اختیار مخاطبان قرار بدهد. استفاده از نظرات دانش‌آموزان و شنیدن نقطه نظراتشان در این موضوع می‌تواند کمک شایانی به این موضوع باشد.

همچنین، ویژه برنامه «خانواده و خط قرمزهای رسانه‌ای» روز پنج‌شنبه 12 آبان ماه در دبیرستان دوره دوم میلاد طه واقع در خیابان مجاهدین اسلام، کوچه غلامیان با حضور معلم درس سواد رسانه‌ای علیرضا رحیم بصیری برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha