دستگاه‌های استان قم حضور پررنگ در هفته پژوهش داشته باشند
کد خبر: 4099355
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۲

دستگاه‌های استان قم حضور پررنگ در هفته پژوهش داشته باشند

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم گفت: براساس دستورالعمل ارسالی، دستگاه‌های اجرایی مجاز به برگزاری هفته پژوهش و فناوری به‌صورت مستقل و مجزا نیستند، بنابراین دستگاه‌های استان حضوری پررنگ در هفته پژوهش داشته باشند.

سیدمهدی قریشی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قمبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سیدمهدی قریشی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم، در اولین جلسه ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری استان که روز گذشته، ۲۲ آبان‌ماه برگزار شد، اظهار کرد: این هفته فرصت خوبی است تا دستاوردهای پژوهش و فناوری استان معرفی شود و ظرفیت‌های استان در این زمینه‌ها عرضه شود.

وی با اشاره به شعار سال و نام‌گذاری هفته پژوهش گفت: امسال هفته پژوهش و فناوری را با عنوان پژوهش و فناوری پیشران تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین نام‌گذاری کرده‌اند و بر این اساس باید دانش‌بنیان‌ها نقش پررنگ‌تری در این زمینه ایفا کنند و در برنامه‌های این هفته حضور فعال‌تری داشته باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم نقش مؤثرتر و پررنگ دستگاه‌های اجرایی در برگزاری بهتر هفته پژوهش را خواستار شد و افزود: براساس دستورالعمل ارسالی، دستگاه‌های اجرایی مجاز به برگزاری هفته پژوهش و فناوری به‌صورت مستقل و مجزا نیستند و همه دستگاه‌های استان باید در قالب این ستاد برنامه‌های خود را عرضه کنند.

وی برگزاری جشنواره تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری را از برنامه‌های مهم این هفته دانست و بیان کرد: کلیه برنامه‌های موردنظر که قرار است در هفته پژوهش و فناوری ارائه شود باید در قالب یک جدول با زمان‌بندی مشخص و متولی برنامه توسط دبیرخانه تدوین و براساس آن برنامه‌ریزی لازم صورت پذیرد.

یادآور می‌شود، روزهای ۱۲ تا ۱۸ آذرماه به‌عنوان هفته پژوهش و فناوری نام‌گذاری شده و مراسم‌ مختلفی از جمله معرفی برگزیدگان حوزه پژوهش در این هفته برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha