شهید مدافع امنیت «حسن براتی» در کاشمر تشییع و خاک‌سپاری شد + فیلم
کد خبر: 4100347
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳

شهید مدافع امنیت «حسن براتی» در کاشمر تشییع و خاک‌سپاری شد + فیلم

مراسم تشییع و خاک‌سپاری پیکر مطهر بسیجی شهید مدافع امنیت «حسن براتی» در روستای فروتقه از توابع بخش مرکزی کاشمر برگزار شد.

تشییع و خاکسپاری شهید مدافع امنیت «حسن براتی» کاشمربه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، امروز 26 آبان‌ماه، اهالی روستای فروتقه از توابع بخش مرکزی میزبان چهل‌وپنجمین شهید روستایشان، حسن براتی بسیجی مدافع امنیت بودند که پس از تشییعی باشکوه از میدان شهدا در گلزار شهدای روستا به خاک سپردند.

این مراسم که با حضور خانواده شهدا، مسئولان و شمار کثیری از مردم در روستای فروتقه از توابع بخش مرکزی کاشمر برگزار شد، امام جمعه کاشمر بر پیکر این شهید نماز گذارد، سپس تشییع‌کنندگان با سردادن شعارهایی، انزجار خود را از فتنه‌گران و آشوب‌طلبان اعلام کرده و خواستار مجازات عاملان شهادت این مدافعان امنیت شدند.

شهید حسن براتی اهل کاشمر و متولد ۲۸ شهریور ۱۳۶۷ است که حدود ۱۵ سال در منطقه عبدالمطلب مشهد سکونت داشته است. این بسیجی ناحیه مالک اشتر مشهد ۲۲ مهرماه امسال پس از مشکوک شدن به یک خودروی سواری پراید با پلاک غیربومی، آن را مورد بررسی قرار می‌دهند که با شلیک یکی از سرنشینان خودرو مجروح می‌شود. این بسیجی ۳۴ ساله که دارای یک فرزند 9 ساله دختر بود، ۲۳ آبان ماه، بر اثر شدت جراحات در بیمارستان قائم مشهد به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مردم شهیدپرور فروتقه کاشمر با تقدیم چهل و چهار شهید در دوران انقلاب، دفاع مقدس و حادثه منا دارای بیشترین تعداد شهید در بین روستاهای خراسان رضوی هستند، همچنین مردم شهید‌پرور مشهد نیز روز گذشته 25 آبان ماه، پیکر مطهر این بسیجی والامقام را از میدان بسیج تا حرم مطهر رضوی تشییع و با این مدافع امنیت در آیینی باشکوه وداع کردند.

 

انتهای پیام
captcha