بازدید فرماندار کربلا از بقاع متبرکه خراسان رضوی
کد خبر: 4104458
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۲

بازدید فرماندار کربلا از بقاع متبرکه خراسان رضوی

فرماندار کربلا با حضور در بقاع متبرکه شهرستان‌های طرقبه و شاندیز، زبرخان و نیشابور ضمن زیارت از فعالیت آنها بازدید کرد.

بازدید فرماندار کربلا از بقاع متبرکه خراسان رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، حسین جواد احمد‌المنکوشی، فرماندار کربلا با حضور در بقاع متبرکه شهرستان‌های طرقبه و شاندیز، زبرخان و نیشابور ضمن زیارت آستان مقدس امامزادگان آن شهرستان‌ها از فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی و قرآنی بقاع متبرکه بازدید کرد.

وی در حاشیه تشرف به آستان مقدس امامزادگان یاسر و ناصر (ع) شهرستان طرقبه و شاندیز گفت: بدون شک آستان مقدس امامزادگان یاسر و ناصر (ع) یکی از بقاع متبرکه‌ای است که از یک‌سو نسبت نزدیک با حضرت رضا(ع) دارند و از سوی دیگر به مضجع شریف حضرت به لحاظ مسافت نزدیک است.

فرماندار کربلا افزود: در آستان مقدس امامزادگان یاسر و ناصر(ع) به برکت جمهوری اسلامی ایران و رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، فرهنگ اسلامی به شکل وسیعی توسعه یافته است.

حسین جواد احمد المنکوشی در ادامه بازدیدها نیز در بازدید از مدرسه شبانه‌روزی حفظ قرآن کریم تکیه ابوالفضلی نیشابور ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک بتواند مشابه چنین مدرسه‌ای را در شهر کربلا تأسیس کند.

در ادامه فرماندار کربلا به همراه فرماندار شهرستان‌های نیشابور و زبرخان از بقاع متبرکه امامزاده یحیی بن زید(ع) میامی، فضل بن شاذان شهرستان نیشابور و قدمگاه رضوی بازدید کرد.

انتهای پیام
captcha