دشمن در جنگ ترکیبی به دنبال ایجاد تشکیک در جوانان است
کد خبر: 4112439
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
معاون نیروی انسانی فراجا:

دشمن در جنگ ترکیبی به دنبال ایجاد تشکیک در جوانان است

معاون نیروی انسانی فراجا گفت: دشمن در جنگ ترکیبی به دنبال این است که جوان ما در اصل و شناخت موضوع دچار تشکیک شود.

سردار محمد زارعی، معاون نیروی انسانی فراجابه گزارش ایکنا از خراسان رضوی سردار محمد زارعی، معاون نیروی انسانی فراجا، امروز 15 دی ماه، در مراسم جشنواره حضرت علی اکبر(ع) و تکریم از مقام سرباز که در مرکز همایش‌های صداوسیمای خراسان رضوی برگزار شد،  اظهار کرد: بزرگترین دغدغه فرمانده کل قوا شما جوانان هستید. با توجه به رصدی که در فرامین رهبری را داشته‌ایم بیشترین فرامین در حوزه سربازی صادر شده است.

وی افزود: هر چیزی که اهمیت داده شود و مورد تجلیل قرار گیرد، در کنار آن نیز انتظاراتی وجود دارد. علاوه بر بعد ظاهری که شامل توانمندسازی، هدفمندکردن سربازی در مدت زمانی که میهمان نیروهای مسلح هستید و مهارت‌آموزی یک جلوه ظاهری دارد، اما در امور باطن انتظار چیز دیگری از شما سربازان است.

معاون نیروی انسانی فراجا ادامه داد: توانمندسازی تنها در بعد یک حرفه و کار نیست و تمام توجه ما هم این نیست که سربازان مهارت برای امرار معاش بیاموزند، بلکه بالاترین چیزی که انتظار می‌رود و مورد عنایت قامم معظم رهبری است، کسب مهارت‌های روحی و فکری است، سربازان به عنوان جوان باید مملکت، نظام و موقعیت خود را درک کنند و بدانند در کجا و چه نقطه‌ای از تاریخ هستند و بدانند چه انتظاری از آن‌ها می‌رود و برای آن خود را مجهز و توانمند کنند.

زارعی با اشاره به مسائل اخیر در کشور، گفت: مشاهده کردیم که دشمن چه طراحی و برنامه‌ای داشت. غالب جوانان در نیمه دوم انقلاب اسلامی متولد شده‌اند و آنچه در تاریخ انقلاب و جنگ تحمیلی اتفاق افتاده را در تاریخ خوانده‌اند و از پیشکسوتان شنیده‌اند. اگر خوب دقت بفرمایند، توطئه‌های دشمن از قبل پیروزی انقلاب تا توطئه اخیر که تحت عنوان یک جنگ ترکیبی اتفاق افتاد همه در یک مسیر بود و همه یک هدف را دنبال کرده است.

وی اظهار کرد: توطئه‌های دشمن قبل از پیروزی نهضت امام خمینی(ره) برای اینکه نهضت پا نگیرد، بسیار بود و پس از این پیروزی نیز همچنان توطئه‌های دشمن در قالب‌های مختلفی از جمله ترور، نفوذ جریانات انقلابی‌نما، خرابکاری، جنگ‌های قومیتی و... ادامه یافت تا این نظام نوپا به زمین بخورد. جنگ تحمیلی از دیگر توطئه‌های دشمن بود که به لطف پروردگار جنگ هم به پیروزی رسید، اما توطئه‌ها یکی پس از دیگری ادامه دارد.

دشمن در جنگ ترکیبی به دنبال ایجاد تشکیک در جوانان است

معاون نیروی انسانی فراجا گفت: وقتی می‌گوییم جنگ، جنگ ترکیبی است. یعنی دشمن امروز هرچه در چنته داشته را به میدان آورده است، وقتی امروز از جنگ ترکیبی صحبت می‌کنیم، یعنی این جنگ، شناختی، رسانه‌‎ای، دادگاهی، اقتصادی، نظامی و هم ادراکی است.

زارعی بیان کرد: اول به دنبال این است که جوان ما در اصل و شناخت موضوع دچار تشکیک شود. تحریم‌ها نیز موانع و مشکلات برای رشد و پویایی کشور ایجاد کرده و در بعد رسانه هر اخباری را رسانه‌های غربی و همسو به هر نحوی که می‌خواهند، می‌پرورانند و به خورد مردم می‌دهند و لذا شناخت موقعیت و شناخت راهبرد دشمن بسیار مهم است، بنابراین سربازان باید خود را توانمند و آماده کنند. موضوع تنها حجاب و روسری نیست، بلکه دشمن از ایران قوی می‌ترسد.

بزرگترین نگرانی آمریکا موفق شدن مدل انقلاب اسلامی است

وی اضافه کرد: تمام نگرانی دشمن و استکبار تنها سرمایه و منابع کشور ما برای غارت و چپاولگری نیست، هر چند راهبرد دشمن بوده است، اما بزرگترین نگرانی آمریکا این است که اگر مدل نظام انقلاب اسلامی موفق شود، مدلی به دنیا ارائه می‌شود که تمام هم‌پیمانان و متحدان به ویژه در منطقه غنی خاورمیانه از این مدل پیروی می‌کنند و آنان کل منطقه را از دست خواهد داد.

معاون نیروی انسانی فراجا گفت: رهبری هم بارها بشارت پیروزی را پی در پی داده و در اوج فتنه نیز فرمودند که این بساط اغتشاشات جمع خواهد شد. نظام جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه پیش خواهد رفت و بساط استکبار از منطقه جمع خواهد شد. خود را برای فروپاشی نظام استکباری باید آماده کنیم و دشمن نیز خودش این موضوع را به خوبی می‌داند و سیادت کاذب امریکا از دست خواهد رفت.

زارعی بیان کرد: برای اینکه آمریکا سیادت خود را حفظ کند، سه مشکل دارد. مشکل نخست چین به خاطر قدرت اقتصادی است، لذا تلاش می‌کند چین را با تایوان هم‌پیمان کند. دومین مشکل روسیه است که تهدیدی برای اروپا محسوب می‌شود که آن را با اوکراین درگیر کرده و مشکل سوم را ایران می‌داند که اگر این مدل ایران الگو شود سیادت آمریکا به کلی از بین خواهد رفت و آقایی دنیا را از دست خواهند داد و بدهی‌های چند تریلیون دلاری از درون باعث فروپاشی آمریکا خواهد شد.

دشمن در جنگ ترکیبی به دنبال ایجاد تشکیک در جوانان است

انتهای پیام
captcha