مراسم حرم حضرت معصومه(س) در هفته جاری اعلام شد
کد خبر: 4117857
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۲

مراسم حرم حضرت معصومه(س) در هفته جاری اعلام شد

مراسم شب‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) از شنبه تا جمعه به ترتیب با سخنرانی حجج اسلام سیدعلیرضا تراشیون، حبیب‌الله فرحزاد، سیدحسین حسینی قمی، سیدحسین مؤمنی، ناصر رفیعی، سیدمیرهاشم حسینی و محمدمهدی میرباقری و از چهارشنبه تا جمعه به ترتیب با مداحی جواد برزگر، سیدمحسن بنی فاطمی و عباس حیدرزاده برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س) برنامه هفتگی مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از ۸ تا ۱۴ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ از سوی روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

مراسم حرم مطهر هر روز با برنامه‌های نیایش صبحگاهی بعد از نماز صبح، مراسم سخنرانی قبل از اذان ظهر، قرائت زیارتنامه حضرت معصومه سلام الله علیها بعد از نماز عصر، مراسم سخنرانی قبل از اذان مغرب و مراسم سخنرانی و مداحی بعد از نماز عشا دنبال خواهد شد.

مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر بانوی کرامت، شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام رضا اسلامی، یکشنبه و دوشنبه با سخنرانی حجت الاسلام مجتبی محمدی و مداحی حمید رنجبر، سه شنبه و چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام روح الله یغمائیان و پنجشنبه و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام علی خادمی برگزار می‌شود در روزهای چهارشنبه و جمعه به ترتیب مهدی نجفی و سیدعلی حسینی تبار مداحی خواهند کرد.

مراسم قبل از اذان مغرب حرم مطهر شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام اسماعیل فخریان، یکشنبه و دوشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام حمیدرضا گودرزی، سه شنبه در قالب محفل روایتگری شهدا با حضور عظیم ابراهیم پور و مداحی مجید طیبی، چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدجواد زمانی و مداحی حسین فروغی، پنجشنبه در قالب محفل انس با قرآن کریم با حضور سیدرضا محمدی و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدرضا طباطبایی برگزار می‌شود.

مراسم شب‌های حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها از شنبه تا جمعه به ترتیب با سخنرانی حجج اسلام سیدعلیرضا تراشیون، حبیب‌الله فرحزاد، سیدحسین حسینی قمی، سیدحسین مؤمنی، ناصر رفیعی، سیدمیرهاشم حسینی و آیت‌الله محمدمهدی میرباقری و از چهارشنبه تا جمعه به ترتیب با مداحی جواد برزگر، سیدمحسن بنی فاطمی و عباس حیدرزاده برگزار می شود.

یادآور می‌شود، چهارشنبه برنامه نیایش صبحگاهی با سخنرانی حجت‌الاسلام ظهیری و بعد از نماز عصر مراسم مداحی با نوای خلف‌زاده پنجشنبه بعد از نماز صبح قرائت زیارت عاشورا با صدای حجت‌الاسلام سید حسین مؤمنی و بعد از نماز عشا دعای کمیل با نوای سیدمحسن بنی فاطمی و قرائت زیارت جامعه کبیره با صدای حجت‌الاسلام ناصر شهیدی، جمعه صبح دعای ندبه با سخنرانی و قرائت حجت‌الاسلام حسین آبادی و جمعه عصر قرائت زیارت آل یاسین با صدای سیدحسین جعفری نژاد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha