کد خبر: 4121726
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۸

برگزاری دوره «فهرست‌نگاری نسخ خطی» در کتابخانه فاطمی

دوره آموزشی «فهرست‌نگاری نسخ خطی» در کتابخانه آستان مقدس بانوی کرامت از 17 بهمن‌ماه آغاز شده است و تا 17 اسفندماه ادامه دارد.

دوره «فهرست‌نگاری نسخ خطی» در کتابخانه فاطمیبه گزارش ایکنا از قم، کتابخانه فاطمی با همکاری جامعه‌المصطفی العالمیه دوره آموزشی فهرست‌نگاری نسخ خطی را در محل کتابخانه برگزار می‌کند.

این دوره از ۱۷ بهمن تا ۱۷ اسفند در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت ۱۴ تا ۱۷ برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی شامل تعدادی از طلاب خارجی محصل در جامعه‌المصطفی و تعدادی از خادمان آستان مقدس بانوی کرامت می‌شوند.

انتهای پیام
captcha