پذیرش طلبه خواهر در رشته علوم و معارف حدیث شیعه
کد خبر: 4142478
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۱

پذیرش طلبه خواهر در رشته علوم و معارف حدیث شیعه

مدیر گروه حدیث حوزه‌های علمیه خواهران، گفت: حوزه خواهران با اخذ مجوز از شورای عالی سیاستگذاری حوزه‌های علمیه به جذب طلاب خواهر در سطح سه رشته علوم و معارف حدیث شیعه اقدام می‌کند.

پذیرش طلبه خواهر در رشته علوم و معارف حدیث شیعههادی مسعودی، مدیرگروه حدیث حوزه‌های علمیه خواهران در  گفت‌وگو با ایکنا، گفت: حوزه علمیه خواهران با اخذ مجوز از شورای عالی سیاستگذاری حوزه‌های علمیه در سال جاری به جذب طلاب خواهر در سطح سه رشته علوم و معارف حدیث شیعه اقدام می‌کند.

وی افزود: آزمون پذیرش روز ۱۲ خرداد ماه امسال در مدارس کریمه اهل بیت(س) قم، مشکات اندیشه تهران و موسسه آموزش عالی کوثر کاشان برگزار خواهد شد. 

مسعودی تصریح کرد: طلاب علاقه‌مند به تحصیل در این رشته، می‌توانند جهت ثبت‌نام به آدرس اینترنتی https://paziresh.whc.ir/ مراجعه کنند.

مسعودی با بیان اینکه این رشته تحصیلی با پشتیبانی موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث اجرایی می‌شود، گفت: حدیث به تعبیر مقام معظم رهبری، مادر بسیاری از علوم اسلامی است و آشنایی با آن برای طلاب ضروری است و با توئجه به اهمیت این مسئله، حوزه خواهران با حمایت مؤسسه دارالحدیث و حمایت حوزه‌های علمیه برادران اقدام به تدریس این رشته در سال جاری خواهد کرد. 

انتهای پیام
captcha