تشدید نظارت‌های بهداشتی همزمان با تعطیلات ارتحال امام خمینی(ره)
کد خبر: 4145773
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴

تشدید نظارت‌های بهداشتی همزمان با تعطیلات ارتحال امام خمینی(ره)

همزمان با تعطیلات ایام ارتحال امام راحل و ۱۵ خرداد، نظارت‌های بهداشتی در قم توسط تیم‌های بهداشتی تشدید شده است.

تشدید نظارت‌های بهداشتی همزمان با تعطیلات ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خردادبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، همزمان با تعطیلات ایام ارتحال امام راحل و ۱۵ خرداد، نظارت‌های بهداشتی در قم توسط تیم‌های بهداشتی تشدید شده است که برگزاری جلسه با ادارات برون بخشی صمت، گردشگری و میراث فرهنگی، تعزیرات، شهرداری، سازمان پایانه‌های مسافربری، آموزش و توجیح کارشناسان بهداشت محیط، تشکیل جلسه درون بخشی با ریاست مرکز بهداشت شماره یک، بیماری‌ها، بهداشت محیط، روابط عمومی و .... از جمله اقدامات صورت گرفته بوده است.

همچنین تیم‌های بازرسی میدانی از 11 خرداد اقدامات خود را در مسیرهای مواصلاتی، بین راهی به قم و محدوده حرم مطهر آغاز کرده‌اند.

بازرسی و نمونه‌برداری میکروبی از تاسیسات آب آشامیدنی حرم و جمکران و شبکه شهری، بازرسی از کانکس‌های عرضه یخ و پیگیری مشکلات، بازرسی از اطراف حرم و جمکران بصورت طرح تشدید، تشکیل اکیپ مشترک با صمت، گردشگری، تعزیرات، هماهنگی کشیک آزمایشگاه آب و آزمایشگاه مواد غذایی، تجهیز تیم‌ها به وسایل و تجهیزات پورتابل بازرسی، کلرسنجی از شبکه‌های آبرسانی شهری و روستایی، بازرسی از ایستگاه‌های صلواتی، بازرسی از محل اسکان زائران در حرم مطهر و جمکران و... نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته بوده است.

انتهای پیام
captcha