هم‌افزایی علمی و فرهنگی دانشگاه‌ها به میزبانی سپاه استان قم
کد خبر: 4165989
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۲

هم‌افزایی علمی و فرهنگی دانشگاه‌ها به میزبانی سپاه استان قم

نشست صمیمی روسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان قم با هدف هم‌افزایی و ارتقا رشد علمی و فرهنگی دانشگاه‌های استان قم به میزبانی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) برگزار شد.

به گزارش ایکنا از قم، در آستانه سال تحصیلی جدید و بازگشایی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و با ابتکار سپاه امام علی بن ابیطالب(ع)، روسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان قم به میزبانی سپاه استان قم گرد هم آمدند و در رابطه با ارتقاء رشد علمی، فرهنگی و آموزشی دانشگاه‌های استان به گفتگو پرداختند.

در ابتدای این نشست که با دبیری سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های استان قم صورت گرفت، تعدادی از رؤسای دانشگاه‌های استان به بیان راهکارهای برای ارتقاء رشد علمی، فرهنگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانشجویان پرداختند.

در ادامه محمدرضا موحد، فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) به تعاملاتی که بین سپاه و دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی قابل عملی شدن است پرداخت و درخواست هم‌افزایی بیشتر به منظور ارتقا دانشگاه‌های قم و رسیدن به دانشگاه تراز انقلاب اسلامی نمودند که مورد استقبال رؤسای محترم دانشگاه‌های استان قرار گرفت.

رشد تولید علم، اسلامی شدن مراکز آموزش عالی، حمایت از تشکلهای انقلابی دانشگاهها همچون بسیج اساتید و بسیج دانشجویی، اهتمام ویژه در برپایی اردوهای راهیان پیشرفت اساتید و دانشجویان دانشگاههای قم و تبیین مسائل مختلف جامعه با هدف امیدآفرینی بین قشر جوانِ تحصیلکرده، بخشی از مباحث مطرح شده در این نشست بود.

یادآور می‌شود، به همراه روسای دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان معاونین آموزش، دانشجویی، فرهنگی و بسیج اساتید دانشگاههای استان نیز در این نشست حضور داشتند.

انتهای پیام
captcha