«یک روز خاص» در فرهنگسراهای پایتخت
کد خبر: 4177057
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹

«یک روز خاص» در فرهنگسراهای پایتخت

سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران به مناسب گرامیداشت روز ملی نوجوان، ویژه‌برنامه «یک روز خاص» را در سطح فرهنگسراهای شهر تهران برگزار می‌کند.

«یک روز خاص» در فرهنگسراهای پایتختبه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، ویژه‌برنامه «یک روز خاص» با هدف تقویت هویت ملی و رسمیت‌بخشی به هویت جمعی نوجوانان همزمان با روز ملی نوجوان در سطح مناطق ۲۲گانه شهر تهران برگزار می‌شود. 

در این طرح هر یک از مراکز زیر مجموعه سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران روایت خود را براساس اقتضائات، ظرفیت‌ها و ایده اعضا باشگاه نوجوان فرهنگسراها با شعار «پرچممون بالاست»، در قالب مراسمی ویژه نوجوانان برگزار می‌کند.

مراکز مجری علاوه بر ایجاد فضایی انگیزه‌بخش برای نوجوانان با نگاهی خلاقانه، روایت خود را مبتنی بر خط محتوایی هویت ملی با استفاده از نمادهایی چون خط، زبان، فرهنگ، سنن و پرچم تعریف خواهند کرد. 

همچنین، با توجه به رویدادهای اخیر و به منظور پاسداشت مقاومت مردم مظلوم غزه و اقدام شجاعانه آنان در عملیات طوفان الاقصی، بخش‌هایی متناسب با این اتفاق بزرگ در نظر گرفته شده است که از سوی اعضای باشگاه نوجوانان فرهنگسراها طراحی و اجرا می‌شوند. 

«یک روز خاص» از اول تا هشتم آبان‌ماه در تمامی فرهنگسراهای مناطق ۲۲ گانه شهر تهران میزبان نوجوانان است.  علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به نشانی farhangsara.ir مراجعه کنند و یا با شماره ۱۸۳۷ تماس گیرند.

انتهای پیام
captcha