اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمام سطوح آشکار شده است
کد خبر: 4200575
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۱

اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمام سطوح آشکار شده است

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمام سطوح امروز آشکار و مشخص شده است.

امیر سرتیپ دوم معصومی، فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرقبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا(ع)، امیر سرتیپ دوم معصومی، فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق در پنجمین همایش یاد یاران و آیین تجلیل و تکریم بازنشستگان و اعضای وابسته ارتش جمهوری اسلامی ایران در شمال شرق که امروز 29 بهمن به میزبانی پدافند هوایی شمال شرق در مجتمع فرهنگی آیه ها برگزار شد، اظهار کرد: امروزه دشمنان ایران اسلامی به قدرت بازدارندگی ارتش در این چند دهه اخیر اذعان دارند و ارتش ما ارتشی قدرتمند در منطقه است که بخش عمده‌ آن مرهون تلاش‌‌های بازنشستگان و پیشکسوتان ارتش است.

وی افزود: بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی ما شاهد بسیاری از مستشاران بودیم که انقلاب اسلامی ایران را دیدند و با توجه به ماهیت ارتش در آن دوران، تفکرشان تجهیزات محور بودن بود. پیشکسوتان ارتش با ایثار و فداکاری خود به تمام دنیا ثابت کردند که محاسبات آنها بر روی کاغذ انجام می‌شود و در عمل چیز دیگری است.

معصومی با تأکید بر اینکه اگر امروز در تمام عرصه‌‌ها مثل تولید و تجهیزات بومی، موفقیت‌‌هایی کسب شده به واسطه زحمات، درایت و برآوردهای پیشکسوتان و بازنشستگان عزیز بوده است بیان کرد: یکی از اهداف و برنامه‌‌های فرماندهان ارشد ارتش که در رأس نیروهای چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران هستند، ارتقا سطح روحیه و معیشت پیشکسوتان و وابستگانی است که سالیان متمادی را در ارتش سپری کرده‌‌اند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق به نیمه شعبان اشاره کرد و گفت: ماه شعبان مزین به نام آقا امام زمان(عج) است که این روز به نام سربازان گمنام حضرت ولیعصر(عج) نام‌گذاری شده است و سربازانی که در گمنامی خدمات زیادی را برای امنیت ‌و آسایش ما انجام می‌دهند و هیچ گاه شناخته نمی‌شوند و بخش عمده‌ای از امنیت پایدار سطح کشور و منطقه، مرهون سربازان گمنام امام زمان(عج) است.

وی بیان کرد: اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمام سطوح امروز آشکار و مشخص شده است و امروز با توجه به تحولاتی که در کشور همسایه ما افغانستان به وقوع پیوست، برادران ما در نیروی زمینی قهرمان ارتش، درحال انسداد مرزها بوده و به صورت ۲۴ ساعته در حال رشادت و از خود گذشتگی هستند.

معصومی تصریح کرد: نیروی پدافند هوایی با ایجاد یک چتر امنیتی و یک فضای امن در آسمان کشور ایران، یکی از امن‌ترین آسمان‌‌های منطقه غرب آسیا شناخته شده است. نیروی پدافند در کنار مردم و ادامه‌دهنده راه پیشکسوتان است و همچنین در نیروی هوایی نیز دوشادوش پرسنل پدافند، خلبانان ما با رشادت و با قدرت برای تحکیم واژه‌های امنیتی و اقدامات ایجادکننده امنیت به صورت ۲۴ ساعته در کنار شما هستند.

وی ادامه داد: نیروی دریایی راهبردی ما کیلو‌مترها و مایل‌ها خارج از فضای سرزمینی درحال مأموریت هستند و موفقیت‌های امروز کشور ما به واسطه همتاسازی پیشکسوتان در طول خدمت  آنان است. توصیه مقام معظم رهبری در رابطه با انتخابات نیز شرکت پر شور مردم بوده تا یک‌ خط بطلان بر یاوه‌گویی‌های دشمن باشد.

در پایان این مراسم از کلیه بازنشستگان حاضر در مراسم با اهدای هدیه و لوح تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام
captcha