آیت‌الله طبسی لحظه‌ای از خدمت به بارگاه حضرت رضا(ع) کوتاهی نکرد
کد خبر: 4204291
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی:

آیت‌الله طبسی لحظه‌ای از خدمت به بارگاه حضرت رضا(ع) کوتاهی نکرد

مصطفی فیضی گفت: مرحوم آیت‌الله واعظ طبسی لحظه‌ای از خدمت به بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) در ابعاد مختلف کوتاهی نکرد و آنچه که امروز در حرم مطهر رضوی مشاهده می‌کنیم، بخش‌های قابل رؤیتی از خدمات این یار صادق انقلاب است.

مصطفی فیضی قائم مقام تولیت آستان قدس رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، مصطفی فیضی، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، در مراسم نکوداشت عالم مجاهد مرحوم آیت‌الله واعظ طبسی(ره) که امروز، ۱۹ اسفندماه در تالار قدس کتابخانه مرکزی حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: تکلیفی مستمر برای تمامی ما به‌ویژه مدیران آستان قدس رضوی است که خاطره، نگاه و تجلیل خود را به دوران خدمت آیت‌الله واعظ طبسی فراموش نکنیم. از همان ابتدا تولیت آستان قدس رضوی حجت‌الاسلام مروی، همیشه توجه به خدمات ایشان داشته و موکداً ذکر نام ایشان را در جلسات خود بیان می‌کرد. همچنین تولیت آستان قدس رضوی از مدتی قبل به بهانه هشتمین سال درگذشت این عالم ربانی دستوری صادر شد تا بتوانیم جلسه امروز را تنظیم و تشکیل دهیم. 

وی ادامه داد: خدمات و فعالیت‌های بی‌وقفه این یار صادق انقلاب در طول حیات و مشخصاً در زمان حدود ۴۰ سال خدمت در تولیت آستان قدس رضوی و نمایندگی مقام معظم رهبری در خراسان بزرگ، به‌قدری زیاد است که امکان بیان، طرح و توزیع آن مقدور نیست. 

فیضی بیان کرد: در دوران تولیت فقیه آستان و سایر مسئولیت‌هایی که همه ما به آن واقف هستیم، از بزرگترین نقش‌های ایشان، نقش پدرانه در آستان قدس رضوی و استان بوده است. زیرا همراهی، همکاری و همدلی با مدیران استان بسیار مهم است و ایشان با حدود 10 استاندار که در زمان تولیت ایشان در استان خدمت کردند، ارتباطی دلسوزانه و مؤثر برقرار کرده بود. 

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی افزود: علاوه بر اینها ایشان لحظه‌ای از خدمت به بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) در ابعاد مختلف کوتاهی نکرد و آنچه که امروز در آستان قدس رضوی و حرم مطهر رضوی مشاهده می‌کنیم، بخش‌های قابل رؤیتی از خدمات این یار صادق انقلاب محسوب می‌شود. 

وی گفت: در این جلسه گرد هم آمده‌ایم تا برای این بزرگمرد ساحت انقلاب، کشور و آستان در این جلسه به نیکی یاد کنیم، همچنین امیدوار هستیم که در این روش و منشی که امروزه تولیت معزز دستور آن را صادر کرده‌اند، بتوانند همچنان این عالم بزرگ خدمات بزرگی را در نظام استمرار بخشند.

انتهای پیام
captcha