به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی استانداری قم، در پی حمله آمریکایی صهیونی به استان قم در روز گذشته، متاسفانه ۳۰ نفر مجروح شدند که بلافاصله به بیمارستان منتقل و خدمات درمانی بر روی آنها انجام شد.
اکبر بهنامجو، استاندار قم و حجتالاسلام والمسلمین موسوی، رییس کل دادگستری استان با حضور در بیمارستانهای قم، ضمن عیادت از مجروحان در جریان آخرین روند خدمات رسانی درمانی به آنها قرار گرفتند.
علی ابرازه، رییس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این بازدید، گزارشی از خدمات و جانفشانیهای کادر بهداشت و درمان در ارائه خدمت به مردم در شرایط جنگ ارائه کرد.
یادآور میشود، این بازدید با هدف بیان همدلی و حمایت از قربانیان جنگ و تلاش برای تقویت روحیه بهبودی انجام شد.
انتهای پیام