کد خبر: 1237648
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۹
خردادماه؛

اعتكاف علمی مدارس امام رضا(ع) برگزار می‌شود

معاون آموزش بنياد فرهنگی رضوی گفت اعتكاف علمی مدارس متوسطه امام رضا(ع) در خرداد جاری برگزار می‌شود.


گروه اندیشه: معاون آموزش بنياد فرهنگی رضوی گفت: اعتكاف علمی مدارس متوسطه امام رضا(ع) در خرداد جاری برگزار می‌شود.


به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه خراسان رضوی، به نقل از پايگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، سيدرضا موسوی‌عمادی، معاون آموزش بنياد فرهنگی رضوی گفت: با استقبالی كه از اعتكاف علمی ايام نوروز از سوی دانش آموزان به عمل آمد و پيشنهاد دانش‌آموزان برای برگزاری مجدد اين آزمون، بنياد فرهنگی رضوی بر آن شد تا در اقدامی مشابه، اعتكاف علمی را در آستانه كنكور سراسری برگزار كند.


وی اظهار کرد:‌ داشتن فضای مناسب برای مطالعه بدون سرو صدا و حواشی، همچنين امكانات و منابع آموزشی مورد نياز و در دسترس، حضور دبيران برای رفع اشكالات احتمالی و نيز مشاوران توانمند برای چگونگی برنامه‌ريزی در جهت رسيدن به هدف، از جمله اهدافی است كه اعتكاف علمی دانش‌آموزان را دنبال می‌كند.


وی با بيان اين مطلب كه برگزاری اين طرح در ايام عيد نوروز در تمام واحدهای متوسطه بنياد فرهنگی رضوی، به بهترين شكل برگزار شد؛ افزود: با برنامه‌ريزی مديران واحدهای آموزشی برای برگزاری اين اعتكاف، سعی داريم با استفاده از اين فضاهای آموزشی، ياری گر دانش‌آموزان در طول ايام پيش رو جهت آمادگی برای كنكور باشيم. بديهی است دانش‌آموزان در اين ايام از تغذيه مناسب برخوردار خواهند بود.


وی گفت: اعتكاف علمی دانش آموزان مدارس امام رضا(ع) از 11 تا 30 خرداد به مدت 20 روز از ساعت 6 صبح الی 22:30 برگزار می‌شود.

captcha