به گزارش خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) شعبه خراسان رضوی، به نقل از روابط عمومی ستاد مردمی برگزاری مراسم سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) خراسان رضوی، حجتالاسلام حجت گنابادینژاد، مديركل اوقاف و امور خيريه خراسان رضوي در ديدار اعضای ستاد مردمی اجتماع عزاداران فاطمی با آيتالله رضازاده از اساتيد حوزه عمليه افزود: همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، سومين اجتماع عظيم فاطميون در مشهد و تعدادی از شهرستانهای اين استان برگزار میشود.
وي ادامه داد: اين اجتماع با حضور روحانيون، عزاداران فاطمی، كسبه بازار مشهد و شهرهای قوچان، سبزوار، گناباد، كاشمر و تربتحيدريه برگزار میشود.
وی اظهار كرد: اين اجتماع 25 فروردينماه در عرصه ميدان شهدای مشهد برگزار میشود و عزاداران جهت عرض تسليت به حرم مطهر رضوی مشرف میشوند.
آيتالله رضازاده، استاد حوزه علميه خراسان رضوی نیز در اين ديدار گفت: اجتماعات شيعی با محوريت دين و اسلام نماد وحدت و انسجام شيعيان است.
آيتالله رضازاده با بيان اينكه شركت در اين اجتماع سبب وحدت و انسجام شيعه است، ادامه داد: كساني كه معذوريتی ندارند، در اين اجتماع شركت كنند تا رضای خداوند را به دنبال داشته باشد.