کد خبر: 2515382
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۸

سومين اجتماع بزرگ فاطميون در مشهد برگزار می‌شود

گروه اجتماعي: مسئول ستاد مردمی اجتماع عظيم فاطميون خراسان رضوی گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، سومين اجتماع عظيم فاطميون در مشهد و تعدادی از شهرستان‌های اين استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه خراسان رضوی، به نقل از روابط عمومی ستاد مردمی برگزاری مراسم سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) خراسان رضوی، حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد، مديركل اوقاف و امور خيريه خراسان رضوي در ديدار اعضای ستاد مردمی اجتماع عزاداران فاطمی با آيت‌الله رضازاده از اساتيد حوزه عمليه افزود: همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، سومين اجتماع عظيم فاطميون در مشهد و تعدادی از شهرستان‌های اين استان برگزار می‌شود.
وي ادامه داد: اين اجتماع با حضور روحانيون، عزاداران فاطمی، كسبه بازار مشهد و شهرهای قوچان، سبزوار، گناباد، كاشمر و تربت‌حيدريه برگزار می‌شود.
وی اظهار كرد: اين اجتماع 25 فروردين‌ماه در عرصه ميدان شهدای مشهد برگزار می‌شود و عزاداران جهت عرض تسليت به حرم مطهر رضوی مشرف می‌شوند.
آيت‌الله رضازاده، استاد حوزه علميه خراسان رضوی نیز در اين ديدار گفت: اجتماعات شيعی با محوريت دين و اسلام نماد وحدت و انسجام شيعيان است.
آيت‌الله رضازاده با بيان اينكه شركت در اين اجتماع سبب وحدت و انسجام شيعه است، ادامه داد: كساني كه معذوريتی ندارند، در اين اجتماع شركت كنند تا رضای خداوند را به دنبال داشته باشد.
captcha