کد خبر: 2517124
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۹
فكر مي كنم تكراري باشه//

جشنواره پيامك ادبی كوثر برگزار می شود

مسئول روابط عمومی اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از برگزاری جشنواره پيامك ادبی كوثر در ارديبهشت ماه سال جاري خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه خراسان رضوی، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، جعفر عباسپور، مسئول روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان رضوي از برگزاری جشنواره پيامك ادبی كوثر در ارديبهشت ماه سال جاري خبر داد و افزود: به منظور اشاعه فرهنگ و سيره فاطمی و به مناسبت ميلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا(س) و سالروز ولادت بنيانگذار جمهوری اسلامی ايران حضرت امام خمينی(ره) امور بانوان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی جشنواره پيامك ادبی كوثر از مجموعه برنامه های جشنواره كوثر را برگزار می كند.
وی اظهار داشت: علاقمندان می توانند تك بيت ها و جملات ادبی خود را با موضوع سيره و معارف حضرت زهرا(س) را به شماره 100030511 ارسال نمايند.
عباسپور در ادامه گفت: علاقمندان جهت كسب اطلاعات بيشتر می توانند به سايت khrz.farhang.gov.ir مراجعه فرمايند.
وی افزود: مهلت شركت در اين جشنواره تا پنجم ارديبهشت ماه سال جاری می باشد.
captcha