کد خبر: 2558109
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۴

دومين جشنواره فيلم حوزه برگزار می‌شود

گروه حوزه‌های علميه: دومين جشنواره فيلم اشراق با موضوع «روحانيت و حوزه‌های علوم دينی» در نيمه دوم مهر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) مهدی بنكدار، دبير جشنواره فيلم حوزه «اشراق» 17 تيرماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با بيان اينكه دومين جشنواره فيلم اشراق با موضوع «روحانيت و حوزه‌های علوم دينی» در نيمه دوم مهر ماه سال جاری برگزار می‌شود تصريح كرد: مهلت ارسال آثاربه اين جشنواره تا 15 شهريور ماه سال جاری تمديد شده است.
وی درباره بخش‌های مختلف اين جشنواره افزود: «بخش اصلی» شامل فيلمنامه كوتاه، فيلم كوتاه مستند، فيلم كوتاه داستانی و پويانمايی است كه شركت برای عموم آزاد است، همچنين در بخش «آثار تجربی» كه ويژه طلاب است، در اين بخش تجربه‌های نخست طلاب هنرمند به طور مستقل داوری خواهد شد، همچنين در «بخش جنبی» كه غير رقابتی است، هيئت داوران از توليدات مطرح سينمای كشور در موضوعات جشنواره تقدير به عمل می‌آورند.
دبير جشنواره فيلم حوزه «اشراق» درباره جوايز دومين جشنواره فيلم حوزه گفت: به نفر اول همراه با لوح افتخار همراه و تنديس جشنواره مبلغ 25 ميليون ريال، نفر دوم 20 ميليون ريال و نفر سوم هديه‌ای به مبلغ 15 ميليون تعلق می‌گيرد، همچنين در «بخش تجربی» به چهار اثر برگزيده در بخش‌های فيلمنامه كوتاه، فيلم كوتاه مستند، فيلم كوتاه داستانی، پويانمايی، لوح افتخار، تنديس جشنواره و مبلغ 15 ميليون ريال اهدا می‌شود.
وی با بيان اينكه آثار در نيمه دوم شهريور ماه ارزيابی و داوری می‌شوند، ادامه داد: علاقه‌مندان به شركت در مسابقه می‌تواند آثار خود را همراه با فرم شركت، با پست سفارشی به آدرس قم، خيابان شهدا، كوچه 21، فرعی اول سمت چپ، پلاك 50، كدپستی: 45117-37137 مركز فرهنگی هنری دفتر تبليغات اسلامی حوزه علميه قم ارسال كنند.
captcha