به گزارش خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) شعبه خراسان رضوی، مراسم رژه يگانهای نمونه ارتش، نيروی هوايی، نيروی انتظامی، سپاه و پدافند صبح امروز، 31 شهريورماه همزمان با سالروز آغاز هشت سال دفاع مقدس با حضور جمعی از مسئولان لشكری و استانی خراسان رضوی در ميدان بسيج مشهد برگزار شد.
غلامرضا احمدی، فرمانده سپاه امام رضا(ع) در آغاز اين مراسم ضمن پاسداشت ياد و نام خون شهدای هشت سال دفاع مقدس، با بيان اينكه امروز برخیها بعضی سخنان را به اَشكال مختلف برای خودشان تفسير میكنند، گفت: اين افراد بدانند دشمنانی كه جنگ تحميلی را بدون هيچ تقصيری بر ما تحميل كردند، هنوز نسبت به ملت ايران كينه دارند.
وی افزود: دشمنان بهدليل صدها ضربهای كه از مردم انقلاب ما خوردهاند، كينهشان نسبت به ما ادامه دارد و نبايد فكر كنيم كسانیكه جنگ هزار ميليارد دلاری را بر ما تحميل كردند، دست از كينهتوزی نسبت به ما برداشتهاند.
احمدی بيان كرد: آنچه كه امروز بايد در برابر دشمن مورد توجه قرار گيرد، تقيد و اطاعت از رهبری، وحدت ملی و اتكا به منابع خودی و توسل به ائمه(ع) است.
فرمانده سپاه امام رضا(ع) با بيان اينكه امروز در واقع فرصتی است تا یاد همه كسانی را كه بر گردن ما حق دارند گرامی بداريم، خاطرنشان كرد: دشمنان نيز بدانند اين تحريمهای آنها در واقع سكویی برای پرش ملت ايران شده و ما هرگز از اين تحريمها نمیهراسيم.
همچنين محمدحسين فروزانمهر، استاندار خراسان رضوی در اين مراسم عنوان كرد: امروز عمق نفوذ استراتژيك جمهوری اسلامی ايران هزاران كيلومتر از مرزهای كشورمان فراتر رفته است.
وی با بيان اينكه رمز موفقيت ملت ما در عرصههای مختلف مرهون اقتدای مردم به رهبر و امامشان است، بيان كرد: تنها علت پيروزی در هشت سال دفاع مقدس كه باعث شد ماشين جنگی دشمن متوقف شود، خداباوری مردم و اقتدا به رهبری بوده است.
استاندار خراسان رضوی تأكيد كرد: ملتی كه شهادت دارد، اسارت ندارد و ما اين شرايط اقتصادی را نيز به شايستگی پشت سر میگذاریم.