اختتامیه جشنواره «خاطره‌نگاری مبلغین» برگزار می‌شود
کد خبر: 3479509
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸
با حضور حجت‌الاسلام قرائتی؛

اختتامیه جشنواره «خاطره‌نگاری مبلغین» برگزار می‌شود

گروه حوزه‌های علمیه: معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از برگزاری اختتامیه جشنواره «خاطره‌نگاری مبلغین» با حضور شخصیت‌های برتر عرصه تبلیغ در قم خبر داد.


جشنواره «خاطره‌نگاری مبلغین» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری  بین‌المللی قرآن(ایکنا) حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعید روستا آزاد، امروز، دهم اسفند در نشست خبری نخستین جشنواره سراسری خاطره‌نگاری تبلیغی (اشراق) که با موضوع خاطرات طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه در ساختمان مرکز فرهنگی ـ هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، از برگزاری نخستین اختتامیه جشنواره خاطره‌نگاری مبلغین با حضور شخصیت‌های برتر عرصه تبلیغ در شامگاه روز چهارشنبه در سالن غدیر دفتر تبلیغات خبر داد.
وی گفت: تدوین خاطره تبلیغی و نگارش از موضوعات بسیار جدی در حوزه است و متاسفانه کمتر مورد توجه حوزویان قرار گرفته و امید است که طلاب و مبلغین با توجه به این مسئله بتوانند با حضور خود و ارائه خاطرات تبلیغی راهگشای این جشنواره باشند.
معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات عنوان کرد: تدوین خاطره و تجربیات تبلیغی علمای گذشته و مبلغین توانمند کشور، می‌تواند انتقال‌دهنده بسیاری از معارف دین به جامعه و مبلغین، برای موفقیت بیشتر در عرصه تبلیغ باشد.
وی بیان داشت: تدوین خاطره‌نگاری مبلغین، قطعا می‌تواند عامل مهمی برای افزایش و دانش برای انتقال مفاهیم معارف غنی اهل بیت(ع) به مبلغین جوان باشد و این جشنواره گام مهمی در ارتقای خاطره‌نگاری  فراهم کند.
روستا آزاد گفت: برگزارکنندگان این جشنواره به دنبال این هستند که بتوانند با توسعه تدوین و نگارش خاطره‌نگاری، موجب فرهنگ‌سازی خاطره‌نگاری و تحول بنیادین در میان حوزویان شوند.
معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اظهار داشت: حجج اسلام و المسلمین محسن قرائتی، صالحی و خوانساری سخنران اختتامیه  این جشنواره هستند.
captcha