برپایی جلسات پاسخگویی به شبهات قرآنی در دارالقرآن علامه طباطبایی(ره)
کد خبر: 3530574
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲

برپایی جلسات پاسخگویی به شبهات قرآنی در دارالقرآن علامه طباطبایی(ره)

گروه حوزه‌های علمیه: دوره جدید جلسات پاسخگویی به شبهات جدید قرآنی در دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) از 27 شهریور با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی اصفهانی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) دارالقرآن علامه طباطبایی (ره) از سال 94 و در راستای برپایی سلسله جلسات تغسیر قرآن در این مجموعه اقدام به برگزاری سلسله جلسات تفسیری با حضور دو تن از اساتید تفسیر و قرآن‌پژوهان کشور، آیت‌الله رضا استادی و حجت‌الاسلام والمسلمین دکترمحمدعلی رضایی اصفهانی کرد.
سلسله جلسات حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی اصفهانی به موضوع پاسخگویی به شبهات جدید قرآنی بر اساس کتاب نقد قرآن کریم یکی از مستشرقان اختصاص دارد.
وی در جلسات گذشته که با حضور جمع زیادی از طلاب به میزبانی دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) برگزار می‌شود به چندین شبهه نوپدید از جمله شبهات مربوط به ازدواج پیامبر با زینب بنت جحش یا زن پسرخوانده، شبهات مربوط به دیه و ارث زنان، شبهه مربوط به دیدگاه قرآن درباره علوم و ... پاسخ گفته است.
دروس این استاد حوزه در سال جاری نیز از ابتدای سال 95 از سر گرفته شد و با خاتمه یافتن دروس حوزه در سال تحصیلی گذشته این جلسات تعطیل و با شروع فعالیت سال جدید حوزه مجددا آغاز می‌شود.
اولین جلسه از سلسله جلسات جدید این دوره از پاسخگویی به شبهات جدید قرآنی از امشب 27 شهریور ماه در دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) از سر گرفته خواهد شد.
captcha