آزمون ورودی موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار شد
کد خبر: 3593857
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷
با حضور 2200 نفر؛

آزمون ورودی موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار شد

گروه حوزه‌های علمیه: آزمون ورودی موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) امروز هشتم اردیبهشت با حضور 2200 نفر برگزار شد.

مهدی عباسی، مدیر پذیرش موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) گفت: این آزمون امروز با حضور دو هزار و 200 نفر از خواهران و برادران طلبه از سراسر کشور از 13 رشته تحصیلی برگزار شد.
وی با اشاره به عناوین این رشته ها عنوان کرد: شرکت‌کنندگان در رشته های علوم قرآنی، اخلاق و معارف اسلامی، ادیان، اقتصاد، تاریخ، حقوق، فلسفه، کلام، مدیریت، روان‌شناسی، جامعه‌شناسی، علوم تربیتی و علوم سیاسی برگزار شد.
عباسی ادامه داد: شرکت‌کنندگان در این آزمون پیرامون سؤالاتی در زمینه تفسیر، فقه و اصول و منطق، ادبیات فارسی و عربی همچنین زبان انگلیسی به رقابت پرداختند و در صورت پذیرش به صورت حضوری و نیمه حضوری در این موسسه مشغول به تحصیل خواهند شد.
مدیر پذیرش موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی با بیان اینکه نتایج این آزمون 20 خردادماه اعلام خواهد شد گفت: تمامی کسانی که حد نصاب آزمون را کسب کنند به مصاحبه علمی دعوت خواهند شد و در صورت پذیرش در مصاحبه نیز در نهایت جذب خواهند شد.
وی افزود: به طور نسبی در هر سال 500 تا 600 نفر از میان افراد شرکت‌کننده در نهایت پذیرش می‌شوند ولی محدودیتی برای کسانی که نصاب تعیین شده را بیاورند وجود ندارد. 
captcha