به گزارش
خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، محفل معنوی انس با قرآن کریم با حضور مهدی تقیپور، دارنده رتبه نخست اولین دوره مسابقات بینالمللی قرآن کریم طلاب حوزههای علمیه جهان اسلام، شامگاه پنجشنبه، 14 اردیبهشتماه در بقعه متبرکه امامزاده سلطان محمد عابد(ع) کاخک برگزار شد.

بنابر این گزارش، در این محفل قرآنی و معنوی که با حضور جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران، قاریان، قرآنآموزان، مسئولان، طلاب و روحانیون و قشرهای مختلف مردم در شبستان بقعه متبرکه امامزاده سلطان محمد عابد(ع) کاخک برگزار شد، مهدی تقیپور از قاریان بینالمللی کشور، آیاتی از سورههای احزاب و بلد را تلاوت کرد.

در ابتدای این مراسم معنوی، سید محمدامین علوی از قاریان جوان شهرستان گناباد، آیاتی از سورههای نازعات و شمس را تلاوت کرد. همچنین امیرحسین خادمی از قاریان نوجوان شهر کاخک هم در این مراسم قرآنی، به تلاوت آیاتی از سورههای مریم و طارق پرداخت.
یادآور میشود، بقعه متبرکه امامزاده سلطان محمد عابد(ع) کاخک برادر گرامی حضرت علیابنموسیالرضا(ع) در جنوبیترین منطقه خراسان رضوی و در فاصله ۲۲ کیلومتری جنوب گناباد و ۲۹۰ کیلومتری مشهد مقدس واقع شده است که همه روزه به ویژه در ایام تعطیلات و مناسبتهای مذهبی پذیرای هزاران زائر و محب اهل بیت(ع) است.