مهلت ارسال مقاله به همایش «استقلال و ارزش‌های جهانی» تمدید شد
کد خبر: 3682763
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵

مهلت ارسال مقاله به همایش «استقلال و ارزش‌های جهانی» تمدید شد

گروه اندیشه: همایش «استقلال و ارزش‌های جهانی» در اسفندماه سال جاری برگزار و علاقه‌مندان می‌توانند مقالات خود را در محورهای تعیین شده به دبیرخانه همایش ارسال نمایند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از اداره روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، دبیرخانه همایش «استقلال و ارزش‌های جهانی» واقع در کانون اندیشه جوان وابسته به پژوهشگاه اعلام کرد با توجه به در خواست‌های مکرر دانشجویان و اساتید، زمان پذیرش و ارسال مقالات به این همایش تا روز یکشنبه مورخ ۱۵ بهمن ماه جاری تمدید شد و مقالات ارسالی باید شرایط مقاله علمی ـ ترویجی را داشته باشند.
محورهای همایش «استقلال و ارزش‌های جهانی» عبارت از، جایگاه واژه استقلال در اسطوره‌های ایران و جهان، جایگاه استقلال در نظریه‌های علوم اجتماعی، استقلال و فلسفه جدید علوم اجتماعی، استقلال و مسئله فرهنگ و هویت، استقلال و معرفت بشری، استقلال در آموزش و الگوی جهانی تعلیم و تربیت با توجه به سند ۲۰۳۰، استقلال و امپریالیسم فرهنگی، استقلال فرهنگ امپریالیستی و فرهنگ هژمونی، استقلال از دریچه تنوع فرهنگی، استقلال و سلطه جهانی و پارادوکس ناسیونالیسم و جهانی شدن هستند.
همچنین از دیگر محورهای همایش می‌توان به استقلال و مساله حکمرانی جهانی، استقلال و تروریسم، توافق‌نامه گروه ویژه اقدام مالی(پول‌شویی)، نظم مدرن جهانی و مساله استقلال، نقش دانش در استقلال سیاسی کشورها، استقلال و مناقشه در رویکردهای مختلف اقتصاد سیاسی، نقش صنایع و نهادهای نظامی در استقلال اقتصادی کشورها و اقتصاد مقاومتی و مسئله استقلال اشاره کرد.
همایش «استقلال و ارزش‌های جهانی» طی دو روز در اسفندماه جاری برگزار و از مقالات برگزیده تجلیل می‌شود. اساتید، پژوهشگران، دانشجویان و طلاب ارجمند می‌توانند مقالات خود را از طریق پست الکترونیک دبیرخانه همایش به نشانی canoon@iict.ac.ir ارسال کنند.
علاقه‌مندان جهت کسب اطلاع بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۸۸۹۶۰۵۳۶ داخلی ۱۱۵ تماس حاصل نمایند و یا به نشانی دبیرخانه همایش واقع در تهران، خیابان انقلاب، خیابان وصال شیرازی، بعد از تقاطع طالقانی،کوچه دکتر فرهنگی(بهنام)، پلاک ۱۹ مراجعه نمایند.

captcha