دولت آمریکا باید در مسیر عقلانیت و صداقت حرکت کند
کد خبر: 3713713
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۴

دولت آمریکا باید در مسیر عقلانیت و صداقت حرکت کند

گروه سیاست و اقتصاد - کارشناس ضد تروریست با بیان اینکه رؤیای ترامپ نباید به فرهنگ و دین و ... ملت آمریکا ضرر برساند، عنوان کرد: دولت آمریکا باید در مسیر عقلانیت و صداقت حرکت کند و مردم این کشور نیز همین را خواهان هستند.

دولت آمریکا باید در مسیر عقلانیت و صداقت حرکت کند

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، اسکات بنت، فعال رسانه‌ای در غرب و کارشناس ضد تروریست، ظهر امروز 22 اردیبهشت‌ماه در ششمین کنفراس بین‌المللی افق نو با موضوع«قدس، پایتخت همیشگی فلسطین» که در هتل الغدیر مشهد برگزار شد، با تشکر از ملت ایران ودست‌اندرکاران این کنفرانس، اظهار کرد: افتخار داشتم به حرم مطهر امام رضا(ع) مشرف شوم، در حرم یکی از دوستانم کتابی در خصوص قدرت نرم‌ برای مطالعه به من داد، بعد از مطالعه این کتاب بیش از پیش به اهمیت قدرت نرم اطمینان پیدا کردم.
وی با بیان اینکه از جنگ نرم برای جنگ تبلیغاتی و عملیاتی روانی استفاده می‌شود، ادامه داد: رهبری ایران هم از طریق نامه جوانان کشورهای دیگر را مخاطب خود قرار داد و همگی را به صلح و آشتی دعوت کردند.
بنت با اشاره به قدرت گرفتن ترامپ، ابراز کرد: با قدرت گرفتن رئیس جمهور آمریکا، روابط همه کشورها با آمریکا متفاوت شد.
کارشناس ضد تروریست با بیان اینکه مخاطب حرف‌های او، ترامپ رئیس جمهور آمریکا است، افزود: رئیس جمهور آمریکا باید روشن کند که با قدرت گرفتن وی چه خوانش سیاسی بر واشنگتن غالب است.
وی با تأکید بر اینکه ترامپ باید به سوی واقعیت حرکت کند، گفت: رئیس جمهور آمریکا در حال حاضر برای حیات خود دست و پا می‌زند.
اطراف رئیس جمهور آمریکا را عده‌ای دروغگو و جنگ افروز پر کرده‌اند
بنت با بیان اینکه اطراف رئیس جمهور آمریکا را عده‌ای دروغگو و جنگ افروز پر کرده‌اند، تصریح کرد: مردم معمولی آمریکا به دنبال جنگ نیستند و پیام آن‌ها این است که ایران نیز به دنبال جنگ افروزی نیست.
با خروج آمریکا از برجام ضررهای بسیاری به منافع ملی آمریکا وارد شده است
فعال رسانه‌ای در غرب با اشاره به اینکه مردم و مسیحیان آمریکا می‌دانند که رئیس جمهور آمریکا چه ضربه‌هایی را به منافع ملی این کشور وارد کرده است، گفت: با خروج آمریکا از برجام ضررهای بسیاری به منافع ملی آمریکا وارد شده است و همه این را می‌دانند.
دولت آمریکا باید در مسیر عقلانیت و صداقت حرکت کند
کارشناس ضد تروریست با بیان اینکه رؤیای ترامپ نباید به فرهنگ و دین و ... ملت آمریکا ضرر برساند، عنوان کرد: دولت آمریکا باید در مسیر عقلانیت و صداقت حرکت کند و مردم این کشور نیز همین را خواهان هستند.
وی با اشاره به اینکه ما باید دیدگاه‌مان را با ملت ایران به اشتراک بگذاریم، گفت: همه باید در مسیر عقلانیت و حکمت عمل کنیم.
مردم آمریکا از جنگ خسته‌ شده‌اند
بنت با خطاب قرار دادن رئیس جمهور آمریکا، ادامه داد: آقای ترامپ مردم آمریکا از جنگ خسته‌ شده‌اند، آن‌ها به مشکلات بسیاری از جمله بیکاری، اعتیاد، و ... گرفتار هستند باید فکری به حال آنان کرد.
ملت آمریکا به دنبال چشم‌اندازهای جدید هستند نه جنگ
فعال رسانه‌ای در غرب با بیان اینکه ملت آمریکا به دنبال چشم‌اندازهای جدید هستند نه جنگ، اظهار کرد: در کاخ سفید جنگ افروزان بسیاری هستند که مخالف این دیدگاه عمل می‌کنند.
کارشناس ضد تروریست با اشاره به اینکه جنگ افروزان به بهانه‌های مختلف می‌خواهند آمریکا را به جنگ جهانی سوم وادار کنند، گفت: ترامپ اگر در مسیر عقلانیت و حکمت عمل کند می‌تواند مانع جنگ جهانی سوم شود.
وی با تأکید بر اینکه ما ملت ایران را دشمن خود نمی‌دانیم، ادامه داد: کشورهای اروپایی همانند فرانسه، آلمان و ... شاهد موج مشکلاتی که از سمت آوارگان جنگ به کشورشان است هستند.
بنت با بیان اینکه کشورهای اروپایی مقصر اصلی مناقشات را آمریکا می‌دانند، ادامه داد: بعد از 18 سال جنگ‌های آمریکا علیه ملل دیگر، جهان خواستار پایان یافتن جنگ است.
فعال رسانه‌ای در غرب با بیان اینکه ملت آمریکا به دنبال امید و شکوفایی است، ادامه داد: شما هم باید در این مسیر حرکت کنید آقای ترامپ.
آمریکا تسلیم رسانه‌ها نشود
کارشناس ضد تروریست با اظهار امیدواری مبنی بر اینکه صلح فراگیر خواهد شد، ادامه داد: امیدواریم دولت آمریکا نیز با صداقت عمل کند، تسلیم رسانه‌ها نشده و به حرف دیگر ملت‌ها گوش دهد.

حذف خدا از نظام آموزشی آمریکا

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها خدا را از نظام آموزشی خود حذف کرده‌اند، بیان کرد: با حذف پروردگار از نظام آموزشی در آمریکا، شاهد فضای پر تنش امروزی، ازدواج هم جنس بازان و کودک آزاری و انحراف از جریان مسیحیت با مسیحیت صهیونیستی هستیم.
بنت با تأکید بر اینکه دنیا می‌تواند دنیای شعر و شعور باشد، گفت: باید در مقابل این جریان مخالف بایستیم.
کارشناس ضد تروریست با بیان اینکه به عنوان فرمانده نظامی آشنایی کافی با قدرت نرم دارم، اظهار کرد: با برگزاری چنین مراسماتی گفتمان صلح را گسترش دهیم و به دنبال کسانی باشیم که آنان نیز به دنبال صلح هستند.
انتهای پیام

captcha