برپایی مدرسه قرآنی تابستانی ویژه همسران و فرزندان طلاب جامعةالمصطفی(ص)
کد خبر: 3817529
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲

برپایی مدرسه قرآنی تابستانی ویژه همسران و فرزندان طلاب جامعةالمصطفی(ص)

گروه حوزه‌های علمیه ــ مدرسه قرآنی تابستانی ویژه همسران و فرزندان طلاب جامعةالمصطفی(ص) در رشته‌های مختلف قرآنی برپا می‌شود.

برپایی مدرسه قرآنی تابستانی ویژه همسران و فرزندان طلاب جامعه المصطفی(ص)به گزارش ایکنا، طبق روال تابستان سال‌های گذشته، دوره‌های متعدد و مختلف قرآنی ویژه همسران و فرزندان طلاب جامعةالمصطفی(ص) در طول تابستان امسال برگزار خواهد شد.

ثبت‌نام علاقه‌مندان برای حضور در این دوره‌ها از ۱۸ خردادماه آغاز می‌شود و دوره‌ها نیز از پنجم و ششم تیرماه آغاز خواهد شد. مراسم افتتاحیه این دوره نیز روز پنجم تیرماه برگزار می‌شود.

قرائت تقلیدی با شرط تسلط بر روان‌خوانی، ترتیل‌خوانی تخصصی، صحت قرائت، حفظ ترتیبی دو، چهار و شش ساله از جمله رشته‌های این دوره تابستانه است.

حفظ موضوعی سوره و آیه محور با عنوان گل‌های بهشت مرتبط با حفظ جزء ۳۰، مفاهیم و تفسیر، اذان، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، مناجات‌خوانی، تربیت مربی کودکان، تواشیح و همخوانی از دیگر عناوین این دوره و مدرسه تابستانی است.

دوره‌های مذکور در مراکز مختلف وابسته به اداره قرآن و حدیث مرکز طلاب و امور خانواده‌های جامعةالمصطفی(ص) و با همکاری تشکل‌های فرهنگی المصطفی(ص) برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و حضور در این کلاس‌ها می‌توانند به نشانی: قم، خیابان چهار مردان کوچه ۵ مرکز قرآنی حدیثی نورالثقلین مراجعه کنند.

انتهای پیام

captcha