نشست «گردشگری و اشتغال؛ آینده‌ای برای همه» برگزار می‌شود
کد خبر: 3846206
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۰

نشست «گردشگری و اشتغال؛ آینده‌ای برای همه» برگزار می‌شود

گروه دانشگاه ــ نشست علمی ـ تخصصی «گردشگری و اشتغال؛ آینده‌ای برای همه» 11 مهرماه به همت مرکز گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان ایران برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران (istta)؛ بیست و نهمین نشست علمی- تخصصی با موضوع «گردشگری و اشتغال؛ آینده‌ای برای همه» از سوی مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران برگزار می‌شود.

عبدالرضا عزیزی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، شهرود امیرانتخابی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان، حرمت‌الله رفیعی، رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی و محمدرضا اکبری، استاد دانشگاه و پژوهشگر حوزه گردشگری سخنرانان این نشست خواهند بود.

این نشست روز چهارشنبه ۱۱ مهرماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در محل سالن صبوری ساختمان شماره دو جهاددانشگاهی برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به  شرکت در این نشست می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.istta.ir مراجعه کنند یا با شماره تلفن‌های ۶۶۴۹۱۲۲۲ و ۶۶۴۹۱۱۳۶ تماس بگیرند.

سلسله نشست‌های چشم‌انداز صنعت گردشگری در کشور با تلاش مرکز گردشگری علمی – فرهنگی دانشجویان ایران و سایر دستگاه‌ها با تمرکز بر مسائل مربوط به گردشگری و ارائه راهبرد‌های مشخص در این خصوص از مهر سال ۹۴ شروع شده و تا کنون ۲۸ نشست از این مجموعه نشست‌ها در دو مرحله برگزار شده است.

یادآور می‌شود، سخنرانی ایراد‌شده در قالب گزارش راهبردی (Policy Paper) و کتاب مجموعه مقالات چاپ و منتشر خواهد شد.
 
انتهای پیام
انتهای پیام
captcha