برگزاری سومین پیش‌نشست همایش «۲۰۰ سال خشونت، خیانت و خرافه فرقه‌ای» در اصفهان
کد خبر: 3859646
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳

برگزاری سومین پیش‌نشست همایش «۲۰۰ سال خشونت، خیانت و خرافه فرقه‌ای» در اصفهان

گروه حوزه‌های علمیه – سومین پیش‌نشست همایش بین‌المللی «۲۰۰ سال خشونت، خیانت و خرافه فرقه‌ای» با حضور اندیشمندان، صاحب‌نظران و کارشناسان حوزه و دانشگاه در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار می‌شود.

حجت‎الاسلام والمسلمین علیرضا روزبهانی، مدیر کارگروه بهائیت دفتر تبلیغات اسلامی، در گفتگو با خبرنگار ایکنا؛ ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: این پیش‌نشست روز چهارشنبه، ۶ آذرماه، با حضور و سخنرانی سرهنگ شاداب عسکری و اینجانب برگزار می‌شود.
لازم به ذکر است، اولین همایش بین‌المللی دویست سال خشونت، خرافه و خیانت فرقه‌ای ۸ لغایت ۹ اسفند ماه ۹۸ در محل مرکز همایش‌های دانشگاه شیراز برگزار خواهد شد. این همایش برای نخستین‌بار در این محل برگزار می‌شود و دارای امتیاز بازآموزی برای بیش از ۲۰۰۰ نفر از شرکت‌کنندگان خواهد بود. در حاشیه این همایش نمایشگاه معرفی و شناخت فرقه ضاله بهائیت در فضایی به مساحت ۵۰۰ متر مربع برگزار خواهد شد و مدعوین این همایش از جدیدترین خشونت‌ها، خیانت‌ها و خرافات فرقه ضاله بهائیت در طول این دویست سال بازدید خواهند کرد. این رویداد علمی فرصت مناسبی برای ارائه تازه‌ترین پژوهش‌های داخلی و خارجی و بررسی مسائل و مشکلات جدی وارده به فرقه ضاله بهائیت است.
یادآور می‌شود، کارگروه بهائیت در قطب تعمیق ایمان دینی و مبارزه با جریان‌ها و فرق انحرافی جزو قطب‌های فکری و فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی است.

انتهای پیام
captcha