آغاز ثبت‌نام دومین دوره تربیت مشاور ویژه طلاب بین‌الملل
کد خبر: 3861632
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴
تا ۲۰ آذرماه؛

آغاز ثبت‌نام دومین دوره تربیت مشاور ویژه طلاب بین‌الملل

گروه حوزه‌های علمیه - مرکز مشاوره جامعة‌الزهرا(س) دومین فراخوان دوره آموزش تخصصی تربیت مشاور، ویژه طلاب بین‌الملل را اعلام کرد.

به گزارش ایکنا، مرکز مشاوره جامعة‌الزهرا(س) دومین دوره آموزش تخصصی تربیت مشاور، ویژه بانوان طلبه بین‌الملل را با همکاری مرکز تخصصی طلاب غیرایرانی و حمایت اداره‌کل هماهنگی امور طلاب غیرایرانی برگزار می‌کند.

بانوان طلبه بین‌الملل، که دارای مدرک تحصیلی سطح ۳ از جامعةالزهرا(س)، مدارس علمیه جامعةالمصطفی(ص) و دیگر حوزه‌های علمیه باشند یا در حال تدوین پایان‌نامه رشته‌های اخلاق و تربیت اسلامی، تعلیم و تربیت اسلامی و روان‌شناسی تربیتی هستند، می‌توانند در این دوره ثبت‌نام کنند.

این دوره در چهار گرایش «مشاوره پیش از ازدواج»، «مشاوره خانواده»، «مشاوره کودک و نوجوان» و «مشاوره تحصیلی» برگزار می‌شود که واحد‌های عمومی و اختصاصی آن مجموعاً ۳۵ واحد در سه ترم تحصیلی است و ترم اول آن از اول بهمن سال جاری آغاز می‌شود.

متأهل بودن، شرط سنی ۲۵ تا ۴۵ سال، مصاحبه علمی به منظور احراز صلاحیت علمی و انگیزشی، مصاحبه گزینشی برای احراز صلاحیت اخلاقی، شخصیتی و روانی، تعهد کتبی درباره اتمام دوره، تعهد برای همکاری با واحد مشاوره بین‌الملل جامعةالزهرا(س) به مدت سه سال با درخواست مرکز مشاوره، از دیگر شرایط ثبت‌نام در این دوره است.

شرکت‌کنندگانی که این دوره را با موفقیت به پایان برسانند، گواهی معتبر پایان دوره دریافت می‌کنند و برای همکاری با واحد مشاوره بین‌الملل جامعةالزهرا(س) در اولویت قرار می‌گیرند. همچنین در صورت نیاز، به نهاد‌های جامعةالمصطفی(ص) معرفی می‌شوند.

یادآور می‌شود، مهلت ثبت‌نام در این دوره تا ۲۰ آذر است و بانوان طلبه بین‌الملل، که دارای شرایط ثبت‌نام هستند، می‌توانند به مرکز تخصصی طلاب غیرایرانی، واقع در طبقه سوم ساختمان شهید قدوسی مراجعه کنند. طلاب غیرایرانی می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۳۲۱۱۲۱۱۹ و ۳۲۱۱۲۴۷۶ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha